Magazín ze světa digitálního marketingu
Pozadí vlevo Pozadí vpravo

„Bojíme se trávit čas sami se sebou,“ říká Tomáš Gavlas

Šéfoval českým komerčním majálesům nebo festivalu Utubering a patří mezi zakladatele influencerské agentury Get Boost. Kromě toho je také poutník a spisovatel. A právě své poutnické srdce Tomáš Gavlas v rozhovoru odhaluje.
Proč strávil několik týdnů v klášteře? Kdo ho inspiruje? A co má tohle všechno společného s prací v marketingu? Netradiční pohled nejen na marketing skrze myšlenky jeho knihy KARLAZ: CESTA ČLOVĚKA.
.

Už nějaký ten pátek jsem projekťákem v Tastu. Přestože se specializuji na digitální marketing, dělal jsem také volebního manažera občanské kandidátce Praha Sobě v pražských komunálních volbách. Staral jsem se o klienty jako HBO, Vitana, lékárny Alphega nebo Royal Canin. Rád vařím i jím, miluji kávu a svou ženu.

« Zpět na odborné články

Komentáře k článku

Napsat komentář

Dejte vědět ostatním, co na článek říkáte. Nebo máte otázky? Sem s nimi! Vaši e-mailovou adresu nikomu nedáme, nebojte.

Odeslat komentář