Magazín ze světa digitálního marketingu
Pozadí vlevo Pozadí vpravo

Nálož marketingových novinek #říjen22

David Janoušek
David Janoušek
7. 10. 2022
Jan Janoušek
Jan Janoušek
7. 10. 2022

Ve světě marketingu se neustále něco děje a stíhat všechny novinky může dát pořádně zabrat. Proto jsme si pro vás připravili výběr toho nejzajímavějšího, co se za poslední měsíc v marketingu událo.

Kontroverze okolo výroku Byrona Sharpa se stupňuje. Jaký vliv má kreativa na výkon reklamy? A proč je důležité dívat se na značku pohledem zákazníka? To vše a mnoho dalších zajímavostí si poslechněte v dalším marketingovém podcastu.

Posíláme zajímavé odkazy, které v se podcastu zmiňují.

  • ČlánekZvuky nás ovlivňují podvědomě, snadno a velice intenzivně.
  • Ilustrovaná kniha argumentačních klamů.
  • ČlánekRitson o vlivu pozornosti na efektivitu reklamy.
  • Článek – Ritson o účelu značky – je potřeba?
  • Článek – Ritson o důležitosti vnímání značky z pohledu zákazníka?
  • Článek –  Shrnutí oponentury proti výroku Byrona Sharpa.
  • Článek –  Contagious – rozhovor s profesorem Felipe Thomazem o nedokonalostech Sharpovi práce.
  • Článek –  Contagious – Proč kreativita v reklamě vyžaduje změnu myšlení a nové knížce Misfits (Adam Sheridan).
  • Článek Contagious – Jak reklamní kreativní strategie ovlivňuje prodeje.
  • Bonus: Článek – Daniel Kahneman & Olivier Sibony o skrytém problému lidského rozhodování

Sdílejte článek

Související články