Ve světě marketingu se neustále něco děje a stíhat všechny novinky může dát pořádně zabrat. Proto jsme si pro vás připravili výběr toho nejzajímavějšího, co se za poslední měsíc v marketingu událo.
Kontroverze okolo výroku Byrona Sharpa se stupňuje. Jaký vliv má kreativa na výkon reklamy? A proč je důležité dívat se na značku pohledem zákazníka? To vše a mnoho dalších zajímavostí si poslechněte v dalším marketingovém podcastu.
Posíláme zajímavé odkazy, které v se podcastu zmiňují.
- Článek – Zvuky nás ovlivňují podvědomě, snadno a velice intenzivně.
- Ilustrovaná kniha argumentačních klamů.
- Článek – Ritson o vlivu pozornosti na efektivitu reklamy.
- Článek – Ritson o účelu značky – je potřeba?
- Článek – Ritson o důležitosti vnímání značky z pohledu zákazníka?
- Článek – Shrnutí oponentury proti výroku Byrona Sharpa.
- Článek – Contagious – rozhovor s profesorem Felipe Thomazem o nedokonalostech Sharpovi práce.
- Článek – Contagious – Proč kreativita v reklamě vyžaduje změnu myšlení a nové knížce Misfits (Adam Sheridan).
- Článek – Contagious – Jak reklamní kreativní strategie ovlivňuje prodeje.
- Bonus: Článek – Daniel Kahneman & Olivier Sibony o skrytém problému lidského rozhodování