Taste pořádá eventy. To pro vás samo o sobě možná není překvapením. Mezi odbornou veřejností jsou asi nejznámější Restarty, které se letos převlékly a to, jak jim to sluší, můžete sami posoudit třeba na nejbližším z nich. Máme ale také nemálo zákulisních eventů, o kterých se z médií nedozvíte, určených našim klientům. Jsme na ně nicméně také pyšní a proto bych vám je ráda představila.
Některé eventy, které máme na tento rok v plánu, jsou zaměřené spíš na zábavu a socializaci. Nyní se ale věnujeme především přípravě eventů, které mají za cíl klientům pomoct zorientovat se v komplexním světě online marketingu. Mám tedy na mysli eventy vzdělávací. Jsou z mého pohledu největší výzvou: jak uspořádat akci, která bude zábavná a zároveň si z ní lidé něco odnesou?
Klientské eventy jsou záměrně pořádané relativně komorně, podle typu akce vybíráme prostory pro 12-40 lidí. Chceme mít možnost s klienty o tématu reálně mluvit, ve smyslu vést dialog. Přijde mi, že pasivní vstřebávání informací je často nejen neefektivní, ale i příšerná nuda. Eventy se tedy snažíme koncipovat tak, aby se klienti cítili ve skupině příjemně a věděli, že se mohou zeptat na všechno, a zároveň se dostali ke slovu, pokud o něj stojí.
Lokality se snažíme střídat, abychom evetny klientům zpestřili. Poslední volbou byl hotel Green Garden s jeho prosluněnou konferenční místností plnou květin a starožitného nábytku. O pár týdnů dříve jsme pořádali event na téma RTB v o něco alternativnějších prostorách na Žižkově. Byla v nich taková zima, že jsme klientům v rámci follow-upu posílali poukázky do sauny. Občas náhoda přispěje k záměru a to zpestření je, řekněme, trochu přes čáru.:)
Odborný program uzpůsobujeme danému tématu a zveme seniorní speakery jak z Tastu, tak i mimo naši firmu. Na posledním eventu – Novinkovém odpoledni s Facebookem a Instagramem – byl hlavním speakerem Facebook Partner Manager Pavel Tekel. Na RTB eventu vystoupili speakeři z CPExu a Seznamu. Na podzimních eventech věnovaným Business Intelligence (pořádali jsme rovnou dva) vystoupili mimo našeho vlastního Honzy Tichého i experti na problematiku BI z Heuréky, Dáme Jídlo a Rohlik.cz.
Business Intelligence eventy byly legendární i doprovodným programem, kterým byla virtuální realita. Nedávno o hře, kterou jsme hráli – Beat Saber – psali ve Forbes Espresso, že je světově nejúspěšnější hrou pro VR. Má navíc český původ, což potěší. Virtuální realita s Business Intelligence nikterak nesouvisí, mimo to, že je obojí děsně cool. Snad nám to naši hosté odpustili.
Mohu vám o klientských eventech ještě napsat spoustu věcí. Jak formát a program eventů vymýšlí i generální ředitelka Tastu, proč se tomu věnuje a jak moc je v tom skvělá. Že eventy moderuje kolega Bageta a.k.a. Michael Koch, což je pro mě jedním z nejvíc uklidňujících aspektů před každým začátkem. O tom, že na eventy zveme jako speakery i naše klienty, aby sdíleli své zkušenosti s daným tématem s ostatními… A v neposlední řadě o svých kolezích, které člověk potkává na poradě, u kávovaru nebo u mikrovlnky a až do chvíle, než je poslouchá na pódiu si neuvědomí, jak moc mohou i jemu samotnému rozšířit obzory.
Pokud vás tato témata zajímají, napište mi do diskuze pod článkem. Ráda je pro vás rozpracuji příště.
Kiki