Magazín ze světa digitálního marketingu
Pozadí vlevo Pozadí vpravo

„Etapa vznikla z potřeby přesunout se od počítače mezi lidi,“ říkají Petr a Gábi z P&G foodies

Od lásky k jídlu přes úspěšný food blog až k otevření bistra Etapa v pražském Karlíně, které hostům nenabízí jen dobré jídlo, ale také stylový a fotogenický interiér.  Petr a Gábi v rozhovoru popisují, jak roční pobyt v Londýně změnil jejich pohled na stravování a přístup k jídlu. Dozvíte se také, jak vznikl jejich úspěšný blog P&G foodies a kde se vzal nápad na otevření vlastního podniku.

V Tastu jsem se nejprve dva roky věnovala správě sociální sítí pro klienty všeho druhu. Aktuálně mám na starosti influencer marketing, protože mezi influencery sama patřím, a tak mám přehled o tom, co komu nabídnout, aby to bylo výhodné pro obě strany a aby spolupráce dobře dopadla. Podílím se také na organizaci eventů a workshopů. Mimo práci v Tastu se věnuju svému blogu, fotím, cestuju a trávím čas s přáteli. V rámci aktivního odpočinku se snažím kombinovat tancování, box a běh.

« Zpět na odborné články

Související články

Komentáře k článku

Napsat komentář

Dejte vědět ostatním, co na článek říkáte. Nebo máte otázky? Sem s nimi! Vaši e-mailovou adresu nikomu nedáme, nebojte.

Odeslat komentář