Magazín ze světa digitálního marketingu
Pozadí vlevo Pozadí vpravo

TikToker Jakub Gulab: „Na dobrou tiktokovou kampaň stačí čtyři influenceři.“

Kdybyste měli jmenovat alespoň jednu hvězdu YouTube nebo Instagramu, pravděpodobně byste si pár jmen vybavili. Ale znáte někoho, kdo se proslavil skrze TikTok? Pokud ne, seznamte se s Jakubem Gulabem! Ten si svou fanouškovskou základnu vybudoval právě na sociální síti, která se s dospěláky zatím dost míjí.

V Tastu jsem se nejprve dva roky věnovala správě sociální sítí pro klienty všeho druhu. Aktuálně mám na starosti influencer marketing, protože mezi influencery sama patřím, a tak mám přehled o tom, co komu nabídnout, aby to bylo výhodné pro obě strany a aby spolupráce dobře dopadla. Podílím se také na organizaci eventů a workshopů. Mimo práci v Tastu se věnuju svému blogu, fotím, cestuju a trávím čas s přáteli. V rámci aktivního odpočinku se snažím kombinovat tancování, box a běh.

« Zpět na odborné články

Související články

Komentáře k článku

Napsat komentář

Dejte vědět ostatním, co na článek říkáte. Nebo máte otázky? Sem s nimi! Vaši e-mailovou adresu nikomu nedáme, nebojte.

Odeslat komentář