Magazín ze světa digitálního marketingu
Pozadí vlevo Pozadí vpravo

„Klienti neřeší, kde se banner zobrazí. Vizibilita v display reklamě je problém,“ říká v rozhovoru Marie Kaisrová

„Nejlepší brandovou kampaň uděláte právě v RTB systému,“ říká Marie Kaisrová, specialistka na display reklamu. „RTB je kuchyně. Přijdeš tam, chceš si udělat něco k jídlu a máš k dispozici hodně ingrediencí a nástrojů, jak je upravovat. Ty s tím můžeš nějakým způsobem pracovat.“ Jaké jsou rozdíly mezi display kampaní a RTB? Proč je vizibilita problém a jak se dělají dobré brandové kampaně? To i další informace zjistíte ve videu. ⤵

Už nějaký ten pátek jsem projekťákem v Tastu. Přestože se specializuji na digitální marketing, dělal jsem také volebního manažera občanské kandidátce Praha Sobě v pražských komunálních volbách. Staral jsem se o klienty jako HBO, Vitana, lékárny Alphega nebo Royal Canin. Rád vařím i jím, miluji kávu a svou ženu.

« Zpět na odborné články

Související články

Komentáře k článku

Napsat komentář

Dejte vědět ostatním, co na článek říkáte. Nebo máte otázky? Sem s nimi! Vaši e-mailovou adresu nikomu nedáme, nebojte.

Odeslat komentář