V digitálním světě nezůstává kámen na kameni déle než pár dnů. Proto přinášíme nálož novinek ze světa PPC.
Přemýšlíte, co si pustit do sluchátek? Jste na správném místě! Poslechněte si rozhovor bratrské dvojice Davida a Honzy Janouška. A podívejte se na zajímavé odkazy, které v podcastu společně rozebírají.
- Zhodnocení PPC Restartu.
- Pozvánka na Data Restart.
- Sklik – Minimální velikost počtu spárovaných adres v seznamu vlastních zákazníků snižujeme z 500 na 200 – můžeme se tedy s radostí pustit do vytváření vlastních publik i pro menší inzerenty.
- Youtube testuje více reklam u kampaní.
- V Discovery kampani se začal zobrazovat shopping (feed).
- Video formát Outstream na Seznamu ve smyčce a s CTA.
- Velký test volné shody.
- Performance Max nově podporuje skripty.
- Začala platit nová EU směrnice na ochranu spotřebitele, která upravuje zobrazování slev.
- Shrnutí novinek na FB za srpen + nové B2B cílení.
- Nový nástroj od Googlu poskytne personalizované tipy, jak vyniknout na Mapách a ve Vyhledávání.
- Nové sloupce v rámci Google Ads.
- Pairing Bear (nástroj na párování v Heurece má nové rozhraní a funkce).
- Jak pracovat s DSA kampaní? – článek shrnuje základní věci, ale určitě se vyplatí přečíst, pokud nemáte DSA pod palcem.
- Zrušení Impression Share strategie v Google Ads.
- Google začne řešit kvalitu stránek – stránkám, které nebudou splňovat kvalitu, zamítne reklamy.
- Novinky od Ládi Vitouše.
Nemáte dost a kluci vás baví? Poslechněte si předchozí díl novinek ze světa PPC.