Taky už je pro vás ta zima dlouhá? Co si to čekání na jaro zpříjemnit na některém z dalších eventů? Únor sice bývá nejkratším měsícem v roce, ale ve světě e-commerce rozhodně není obdobím zimního spánku. Naopak, obchodníci i marketéři se připravují na řadu klíčových událostí. Od valentýnských kampaní přes mezinárodní konference až po inovativní webináře plné trendů. Pojďme se podívat na nejzajímavější e-commerce akce, které by vám neměly uniknout.
PPC Date #8 – 6. února, Praha
Optimalizace kampaní je důležitá, ale někdy nestačí. Zajímá vás proč? Dorazte na randíčko PPC Date #8 do prostorů kanceláří Heureka Group v Praze v Karlíně. Těšit se můžete zejména na téma propojení externích faktorů a výkonnostního marketingu.
Michal Buzek z Heureka Group představí cenotvorbu a její zásadní vliv na viditelnost reklam a celkový výkon e-shopu. Andrej Grajciar a Marián Laššák z Proficia prozradí, jak klíčové faktory jako cenotvorba, skladovost nebo počasí ovlivňují výkon kampaní a jak je využít ve svůj prospěch. Přednáška od Honzy Janouška a Tomáše Bartáka z Tastu se zaměří na externí faktory ovlivňující reklamní kampaně a ukáže, jak je předvídat a zohlednit v plánování.
Chybět nebude skvělý catering od Kro Kitchen a networking s kolegy z branže. Dveře PPC Datu #8 se otevírají v 17 hodin a samotný program začne o půl hodiny později. Vidíme se?
ShopMasters – 13. února, Praha
Už sedmé setkání e-shopařů ShopMasters, které se uskuteční v nových kancelářích Shoptetu v budově Port7 v Praze. Těšit se můžete nejen na inspirativní přednášky, ale i mastermind skupiny a networking. Letošní přednášky budou zaměřeny na strategické řízení a plánování. A kdo že bude přednášet?
- Josef Havelka, marketingový kouč, představí metodologii „Playing to Win“ pro tvorbu úspěšné obchodní strategie.
- Veronika Zahradníková, Commercial Director ve společnosti Živina, ukáže, jak efektivně plánovat a řídit byznys.
- Tomáš Haškovec, CMO e-shopu SpokojenýPes.cz, se podělí o zkušenosti s využitím různých marketingových kanálů.
Můžete dorazit i na dvouhodinový mastermind a posdílet zkušenosti s mentory a kolegy o konkrétních výzvách vašeho e-shopu. Budete tak mít tu čest potkat:
- Davida Štěpánka, CEO Zoot, který vám prozradí, jak řídit týmy různých velikostí v dynamickém prostředí roku 2025 s praktickými příklady od malých podniků po miliardové firmy.
- Václava Jelena, Lead Analyst & Co-Founder, MeasureDesign, který se zaměří na efektivní měření dat e-shopu, kde je sbírat a jak je využít pro lepší reporting i úspěšnější kampaně.
- Alexandra Brunu, Founder & AI Strategist, Elevaty.ai, který ukáže, jak může umělá inteligence zefektivnit váš e-shop, zlepšit zákaznickou zkušenost a poskytnout konkurenční výhodu díky personalizaci.
AI Restart – 20. února, Praha
Pokud se zajímáte o to, jak AI může zjednodušit vaše procesy, přinést nové možnosti a posunout váš byznys na další úroveň, dorazte na AI Restart. Odborníci z různých oblastí představí konkrétní příklady, jak pracovat s umělou inteligencí, která mění současný pracovní svět.
- Lukáš Benzl, ředitel České asociace umělé inteligence, odhalí skutečný stav AI v České republice, její potenciál i omezení.
- Tereza Fukátková z FEG ukáže, jak AI mění oblast analytiky a proč se stává klíčovou dovedností pro budoucnost.
- Petra Stupková se zaměří na právní otázky týkající se umělé inteligence, včetně autorských práv, odpovědnosti za AI generovaný obsah a výzev spojených s právními regulacemi.
- David Svoboda bude mluvit o využití umělé inteligence v Canvě k urychlení tvorby vizuálního obsahu a zefektivnění pracovního procesu.
Ale to je jen krátký výčet jmen a přednášek, které můžete na AI Restartu vidět. Celodenní konference nabízí celkem 11 přednášek s uznávanými experty na AI.
Czech On-line Expo – 26. a 27. února, Praha
Czech On-line Expo letos už po šesté. Největší český veletrh pro on-line business a e-commerce. Všechny přednášky a workshopy rozdělené do 23 tématicky našlapaných summitů. Od klasických témat jako HR, Brand, SEO, Social, PPC až po AI a digitální budoucnost. Jakou přednášku určitě nevynechat?
- Máte skvěle promyšlenou strategii, ale její realizace vázne? Přijďte na přednášku Honzy Makovičky, který vysvětlí proč samotný plán nestačí a jaké výzvy vás mohou potkat při jeho zavádění do praxe.
- Chcete, aby váš e-mailing opravdu fungoval? Přestaňte střílet od boku a začněte využívat data chytře. Na přednášce od Jana Krčmáře se dozvíte, jak přeměnit statická čísla v dynamickou strategii, která zaujme zákazníky a zvýší váš konverzní poměr.
- Myslíte si, že velké e-commerce projekty potřebují nutně zakázkové řešení? Michal Mervart vám ukáže, proč to dnes už neplatí. Na přednášce zjistíte, proč stále více velkých firem sází na platformy jako Shoptet a Shopify a jak tyto systémy nabízejí rychlost, flexibilitu a nižší náklady, aniž by bylo nutné dělat kompromisy.
- Průměrnost zabíjí váš marketing a špatné UX jí často umetá cestu. Jak se vyhnout pastem, které odrazují zákazníky? A naopak, jak i malé změny v uživatelském zážitku mohou znamenat velký rozdíl? Přijďte načerpat informace od Davida Abrahama, který poradí, jak se nestát jen další značkou v řadě.
Tak máte vybráno? Rádi se s vámi na některé z únorových akcí uvidíme. 👋