Magazín ze světa digitálního marketingu
Pozadí vlevo Pozadí vpravo

„Chtěli jsme něco, co by posunulo české sociální sítě,“ říká Jakub Dresler, vedoucí SMM v Taste.

Sociální sítě jsou skvělým nástrojem pro zviditelnění vaší firmy a budování brandu. Děláte je ale dobře? V Tastu jsme se rozhodli vytvořit audit, díky kterému si to můžete ověřit. A nejen to. Komplexní audit sociálních sítí je zároveň edukativní dokument, který by měl lidi naučit, jak sociální sítě dělat a proč.

Audit se zaměřuje na dvě sociální sítě  Facebook a Instagram  a vždy obsahuje checklist a manuál,“ vysvětluje Jakub. „Je určený firmám, které si své sociální sítě spravují samy anebo jim je spravuje freelancer nebo agentura, a chtějí si ověřit, že je dělají dobře a nejsou na nich jen proto, že je tam konkurence,“ dodává. Zajímá vás, co všechno audit obsahuje nebo jaká část sociálních sítí je často podceňovaná? Poslechněte si náš rozhovor.

Chcete si audit sociálních sítí rovnou stáhnout? Najdete ho na taste.cz.

Sdílejte článek

Související články