Magazín ze světa digitálního marketingu
Pozadí vlevo Pozadí vpravo

CSS systémy vyzvaly Google na souboj. Martin Zítek popisuje, jak s nimi pracuje Heureka.cz

U vašich PLA (Product Listing Ads) inzerátů se od roku 2017 neobjevuje jen „By Google“. V článku Vyšlapejte si novou cestičku v Nákupech Google o problematice více píše Veronika Maryníková.
Mezi těmi, kteří využili této možnosti je i Heureka.cz. Google tak reagoval na pokutu 2,4 miliardy dolarů, kterou mu udělila Evropská komise. „Google ovlivňoval nakupování uživatele. Srovnávače neměly možnost Googlu konkurovat. V tu chvíli měl Google dominantní postavení na trhu. Tím pádem Evropská komise řekla, že jde o porušení zásad a Google zavedl tento CSS program,“ říká v rozhovoru Martin Zítek, Head of Performace z Heureky.

Celý rozhovor najdete na Facebooku i YouTube!

Podcast:

Sdílejte článek

Související články