Magazín ze světa digitálního marketingu
Pozadí vlevo Pozadí vpravo

CSS systémy vyzvaly Google na souboj. Martin Zítek popisuje, jak s nimi pracuje Heureka.cz

U vašich PLA (Product Listing Ads) inzerátů se od roku 2017 neobjevuje jen „By Google“. V článku Vyšlapejte si novou cestičku v Nákupech Google o problematice více píše Veronika Maryníková.
Mezi těmi, kteří využili této možnosti je i Heureka.cz. Google tak reagoval na pokutu 2,4 miliardy dolarů, kterou mu udělila Evropská komise. „Google ovlivňoval nakupování uživatele. Srovnávače neměly možnost Googlu konkurovat. V tu chvíli měl Google dominantní postavení na trhu. Tím pádem Evropská komise řekla, že jde o porušení zásad a Google zavedl tento CSS program,“ říká v rozhovoru Martin Zítek, Head of Performace z Heureky.

Celý rozhovor najdete na Facebooku i YouTube!

 

 

Už nějaký ten pátek jsem projekťákem v Tastu. Přestože se specializuji na digitální marketing, dělal jsem také volebního manažera občanské kandidátce Praha Sobě v pražských komunálních volbách. Staral jsem se o klienty jako HBO, Vitana, lékárny Alphega nebo Royal Canin. Rád vařím i jím, miluji kávu a svou ženu.

« Zpět na odborné články

Související články

Komentáře k článku

KomentářPřidat komentář
1Jaroslav Vrána13. 11. 2019 11:11

Co se ukrývá pod zkratkou CSS? Cascading style sheets to určitě nebudou.

UvozovkyCitovat
2Michael Koch13. 11. 2019 12:11

Hezké poledne, doporučuju článek od kolegyně: https://digichef.cz/vyslapejte-si-novou-cesticku-v-nakupech-google CSS = comparison shopping services.

UvozovkyCitovat

Napsat komentář

Dejte vědět ostatním, co na článek říkáte. Nebo máte otázky? Sem s nimi! Vaši e-mailovou adresu nikomu nedáme, nebojte.

Odeslat komentář