Magazín ze světa digitálního marketingu
Pozadí vlevo Pozadí vpravo

Poznejte zbožové srovnávače! 1. díl seriálu o kanálech online marketingu

Jan Warneke
Jan Warneke
17. 10. 2019

První díl šestidílné série věnované kanálům online marketingu vás zavede ke zbožovým srovnávačům. Cenové srovnávače přinášejí hodně muziky za málo peněz. Kdo tento kanál nevyužívá, jako by nežil. Buďte o krok před konkurencí a objevte základní principy  Heureka.cz, zboží.cz, Glami.cz nebo Biano.cz!

Na tom, že zbožové srovnávače jsou nedílnou součástí online marketingu, se asi shodneme. Ne každý však tento kanál využívá. Správným nastavením přitom můžete dosáhnout skvělých výsledků, zejména zacílením na vysoce relevantní publikum v konečné fázi nákupního procesu. Jste majitel e-shopu nebo vás pouze zajímá, jak tento kanál funguje? Veronika Maryníková z agentury Taste vám to popíše ve videu níže! Pohodlně se usaďte, jdeme na to!

 

Sdílejte článek

Související články