Magazín ze světa digitálního marketingu
Pozadí vlevo Pozadí vpravo

Poznejte zbožové srovnávače! 1. díl seriálu o kanálech online marketingu

První díl šestidílné série věnované kanálům online marketingu vás zavede ke zbožovým srovnávačům. Cenové srovnávače přinášejí hodně muziky za málo peněz. Kdo tento kanál nevyužívá, jako by nežil. Buďte o krok před konkurencí a objevte základní principy  Heureka.cz, zboží.cz, Glami.cz nebo Biano.cz!

Na tom, že zbožové srovnávače jsou nedílnou součástí online marketingu, se asi shodneme. Ne každý však tento kanál využívá. Správným nastavením přitom můžete dosáhnout skvělých výsledků, zejména zacílením na vysoce relevantní publikum v konečné fázi nákupního procesu. Jste majitel e-shopu nebo vás pouze zajímá, jak tento kanál funguje? Veronika Maryníková z agentury Taste vám to popíše ve videu níže! Pohodlně se usaďte, jdeme na to!

 

Do Taste Sun jsem přišel začátkem roku 2019. Specializuji se na výkonnostní reklamu v systémech G-Ads a Sklik. Baví mě dosahovat klientských očekávání a stále hledat nové cesty pro zvýšení stanovených cílů. Ve volném čase se nejčastěji věnuji sportu.

« Zpět na odborné články

Související články

Komentáře k článku

Napsat komentář

Dejte vědět ostatním, co na článek říkáte. Nebo máte otázky? Sem s nimi! Vaši e-mailovou adresu nikomu nedáme, nebojte.

Odeslat komentář