Magazín ze světa digitálního marketingu
Pozadí vlevo Pozadí vpravo

Novinka v Google Ads! Rozšíření o formulář pro zájemce

Je pro váš business klíčový sběr leadů? Pak zbystřete! Google přišel s novinkou, díky které můžete získat leady i z vyhledávání.

Google nově umožňuje přidat k textovým inzerátům ve výsledcích vyhledávání rozšíření o formulář pro zájemce. Po prokliku na rozšíření může uživatel vyplnit své kontaktní údaje a odeslat poptávku bez nutnosti navštívit web inzerenta. Leady bude možno stáhnout v rozhraní Google Ads ve formátu .csv nebo je přímo napárovat do klientova CRM.

Tato funkce se do budoucna bude rozrůstat i do samostatných kampaní v Google, stejně jako je tomu v hojně využívaných Lead Ads na Facebooku. Google tuto funkci testuje zatím jako beta verzi. Jakou kvalitu leadů očekávat? Doporučujeme si s nastavením pohrát a testovat, testovat, testovat.

Když jsem se po vysoké škole rozhodovala, co dál dělat, PPC pro mě byla jasná volba. První zkušenosti jsem sbírala v Seznamu. V Tastu se řadím mezi nováčky a najdete mě v PA týmu. Když ne tam, tak nejspíš někde na cestách nebo s kamarády u piva.

« Zpět na odborné články

Související články

Komentáře k článku

Napsat komentář

Dejte vědět ostatním, co na článek říkáte. Nebo máte otázky? Sem s nimi! Vaši e-mailovou adresu nikomu nedáme, nebojte.

Odeslat komentář