Magazín ze světa digitálního marketingu
Pozadí vlevo Pozadí vpravo

Inspirace: Komunikace pojišťoven, která baví

Pojištění je segment, ve kterém není zrovna nejlehčí získat pozornost a srdce zákazníka. Samozřejmě se ale nabízejí cesty, jak se pro nové i staré klienty stát zajímavější a relevantní značkou. Jedním způsobem je zcela jistě inovace produktů nebo služeb zákazníkům. To se více, či méně daří tradičním značkám a samozřejmě inovativním nováčkům. Druhým způsobem je zajímavá komunikace a budování emocionální vazby skrze (často) humor či aktivaci brandu zážitkem. Tak se nechte inspirovat.

Progressive: skvělý insight a experience marketing

Progressive je jedna z největších amerických pojišťoven, které se zaměřují na pojištění dopravních prostředků a domácnosti. V kampani Excited spojili komunikaci produktů a benefitů tématem, se kterým se mohou identifikovat mnozí. To, jak se během života stáváme obrazy vlastních rodičů. Progressive prostě říká, že před proměnou ve vlastního otce nás neochrání, ale jsou schopni ochránit naše auta a domy.

Od Progressive tu máme také jeden příklad aktivace značky a produktu skrze event. Jde o zlepšení obrazu značky v komunitě motorkářů a propagace pojištění motorky. Pojišťovna se spojila s cool barber shopem a objevila se na sérii motorkářských srazů. Ke kampani vzniklo video, které k cílovce promlouvá jejich jazykem.

GEICO: Pomáhá vypustit stres

GEICO je další pojišťovna, která se primárně zaměřovala na pojištění vozidel. Zákazníkům však chtěli říct, že začali také dělat pojištění nemovitostí. Kampaň vychází z insightu o tom, kolik stresu přináší koupě nového domu. A stres lidé řeší různými způsoby. Výsledek? Kampaň, která informuje i zahřeje u srdíčka. Jak si ulevujete vy? Masáž nebo karate?

Esurance: Poradit a pobavit

Esurance je pojišťovna, která prodává pojištění vozidel a domácnosti on-line a po telefonu. Esurance v kampani využívá dvojici bratrů z amerického „Jak se staví sen“ a staví je do role bizarních zpěváků, kteří v písních doručují DIY rady k údržbě auta nebo oprav domu. Spojení známých osobností s relevancí vůči pojistným produktům, vtip a praktické rady je podle nás mix, který podpoří sentiment ke značce i obchodní výsledky. Už jste zkoušeli použít zubní pastu při leštění předních světel?

Doufáme, že vám článek přinesl zábavu i inspiraci pro přemýšlení o komunikaci. Pokud máte sami nějakou oblíbenou kampaň pojišťoven, budeme rádi, když se podělíte.

V Taste Digistory se starám o přípravu strategií pro klienty. Vždy začínám pochopením klientova byznysu, jeho problémů a výzev. Poté přichází tvorba řešení, které pomůže klientovi k dosažení jeho cílů a v ideálním případě posunu i celého jeho byznysu. Ve volném čase rád vařím pro přátele, vyrábím čínský chilli olej, jezdím na kole a nedávno jsem si koupil nafukovací člun, abych rozšířil expediční možnosti v krajích blízkých i vzdálených.

« Zpět na odborné články

Související články

Komentáře k článku

Napsat komentář

Dejte vědět ostatním, co na článek říkáte. Nebo máte otázky? Sem s nimi! Vaši e-mailovou adresu nikomu nedáme, nebojte.

Odeslat komentář