Magazín ze světa digitálního marketingu
Pozadí vlevo Pozadí vpravo

„Jako markeťáci budeme přemýšlet, jak zaujmout skupinu nástrojů místo skupiny lidí,“ říká Jakub Křenek

Existuje dneska digitál? „Ještě nejsme v době, kdy by za nás Siri dělala věci automaticky. Možná to ale jednou převezme. Jako markeťáci budeme přemýšlet, jak zaujmout skupinu nástrojů místo skupiny lidí.“ Rozhovor s Jakubem Křenkem, Digital Account Directorem agentury ADison, otevírá mnoho témat. Hlubokou práci, vedení lidí, odpočinek, české marketingové události i recept na efektivitu.

Rozhovor je dostupný i na Spotify, Apple Podcast a Google Podcast. ⤵

 

 

Už nějaký ten pátek jsem projekťákem v Tastu. Přestože se specializuji na digitální marketing, dělal jsem také volebního manažera občanské kandidátce Praha Sobě v pražských komunálních volbách. Staral jsem se o klienty jako HBO, Vitana, lékárny Alphega nebo Royal Canin. Rád vařím i jím, miluji kávu a svou ženu.

« Zpět na odborné články

Související články

Komentáře k článku

Napsat komentář

Dejte vědět ostatním, co na článek říkáte. Nebo máte otázky? Sem s nimi! Vaši e-mailovou adresu nikomu nedáme, nebojte.

Odeslat komentář