Magazín ze světa digitálního marketingu
Pozadí vlevo Pozadí vpravo

Jaký byl SEO Date #2

14. července jsme se v hojném počtu sešli na (polyamorním) SEO rande, tradičně v Holešovicích v našem oblíbeném podniku Město Moře. 

SEO (PPC/Social/Data) Date je akce, která nemá ambice stát se velkou vzdělávací akcí. Cílem je se potkat s lidmi z oboru, popovídat si, rozšířit si obzory, a kdyby ještě někdo používal vizitky, tak si je povyměňovat. Nechybí gril, drinky a hudba. Označení Date nám na tenhle formát akce prostě sedí.

Protože ale život není jen zábava, dali jsme v rámci večera prostor i třem řečníkům, kteří se s námi podělili o něco zajímavého ze své práce. Tentokrát to byli: Michal z našeho oblíbeného Ahrefs, Anička a Petr z agentur Effectix a eVisions. My z Taste jsme se tentokrát ujali jen rolí hostitelů, moderátorů a DJů (já jsem navíc mohla držet losovací mísu). Prezentace řečníků a fotky z akce najdete na webu SEO Date.

Našich řečníků jsme se zeptali na 2 otázky, které přiblíží akci i těm, kteří nedorazili:

  1. Kdyby si lidé měli odnést jednu myšlenku nebo doporučení z tvé přednášky, která by to byla?
  2. Jak se ti líbila akce SEO Date?

1) Vyslovuje se to Ahrefs, ne Ahrefs. Jinak řídit svoje rozhodnutí podle dat je základ, ale pro konzistentně dobré výsledky je k tomu třeba zapojit i selský rozum.

2) Bylo to skvělý – od organizace až po různorodost publika. A Taste by klidně zvládli i dělat cateringový akce a nemuseli by ani měnit název.

1) Nebojte se vlastní konfigurace ve Screaming Frogu!

2) Líbila se mi moc! Byla to moje třetí přednáška a měla jsem radost, jak jste mě mezi sebe přivítali a že se pak i lidé ptali na další doplňující otázky. 🙂

1) Cílem prezentace bylo ukázat, že SERP se mění a stejně tak by se mělo měnit naše uvažování nad ním a nad tím co, kde a jak optimalizovat a že podle lokálních dat jsou SERP features nevyužitá příležitost.

2) SEO Date se mi moc libíl, baví mě zejména formát akce, poznal jsem zase pár nových tváří a rád opět někdy dorazím.

Co jsme ještě během večera stihli?

  • Vyhlásit vítěze soutěžního kvízu o vstup na SEO Restart.
  • Anketní souboj ve výslovnosti [Ahrefs]  vs [Ejčrefs]  (ahrefs!).
  • Několikrát zmoknout.
  • Grilovat nekonečnou zásobu masa a zeleniny.
  • Odměnit nejlepšího sdíleče na sociálních sítích.

S pokročilým večerem se poměr v drincích měnil ve prospěch alkoholické složky a zábava tak mnohým vydržela až do brzkých ranních hodin. A vzhledem k tomu, že už to bylo druhé SEO rande, i to, že jste se třeba neprobudili doma, je v pořádku.

Děkujeme všem, kdo přišli a těšíme se brzy na třetí rande. Zatím se na něj můžete připravit studiem doporučených odborných materiálů:

 

Už v srpnu se můžeme potkat na Data Date #2 nebo na prvním rande s manažery všeho druhu Project Date #1!

 

Sdílejte článek

Související články