Magazín ze světa digitálního marketingu
Pozadí vlevo Pozadí vpravo

„Marketing Festival, Digisemestr nebo vlog o motorkách vznikly navzdory něčemu“ říká Fáborský

„Kdyby v Česku byly kvalitní konference, Marketing Festival by nevznikl,“ říká v rozhovoru ředitel Marketing Festivalu, projektu Digisemestr a vlogger Jindra Fáborský.

Z celého povídání vznikl téměř tři čtvrtě hodiny dlouhý rozhovor. Dokáže být offline? Také jsme se ptali na motorky, jeho vzory a samozřejmě Marketing Festival i Digisemestr. Pro fajnšmekry jsme přiložili i odkaz na celý rozhovor!

Kde ho nejčastěji napadají jeho projekty, a co ho nutí je neustále posouvat?  O tom je první část rozhovoru.

Patří Česko v online marketingu na východ nebo na západ? „Patříme ke špičce v konkrétních oblastech jako je analytika, data, technické znalosti. Z evropských akcí MeasureCamp, konající se snad ve dvaceti zemích, patří ta naše k nejlepším.“ V druhé části jsme probírali kvalitu českých konferencí, propojení online marketingu s dalšími typy a také proč by chtěl Jiřího Grygara mezi marketéry. A co odlišuje dobrou konferenci od těch špatných? A Jindra dodává: „Doufal jsem, že Marketing Festival změní mínění o českých konferencích.“

V třetí části jsme se bavili o kvalitě českých marketérů. V rámci Digisemestru bylo natočeno přes sto hodin materiálu devadesáti spíkrů českého marketingu. „I seniorní lidé něco takového natáčeli poprvé. Snažím se pracovat s těma nejlepšíma.“ zaznělo na závěr. Jaké jsou možnosti vzdělávání českých marketérů? Kam budou pokračovat projekty jako je Digisemestr? A jaký projekt bude následovat?

Chcete si pustit celý rozhovor v kuse? Není problém!

Už nějaký ten pátek jsem projekťákem v Tastu. Přestože se specializuji na digitální marketing, dělal jsem také volebního manažera občanské kandidátce Praha Sobě v pražských komunálních volbách. Staral jsem se o klienty jako HBO, Vitana, lékárny Alphega nebo Royal Canin. Rád vařím i jím, miluji kávu a svou ženu.

« Zpět na odborné články

Komentáře k článku

Napsat komentář

Dejte vědět ostatním, co na článek říkáte. Nebo máte otázky? Sem s nimi! Vaši e-mailovou adresu nikomu nedáme, nebojte.

Odeslat komentář