„Kdyby v Česku byly kvalitní konference, Marketing Festival by nevznikl,“ říká v rozhovoru ředitel Marketing Festivalu, projektu Digisemestr a vlogger Jindra Fáborský.
Z celého povídání vznikl téměř tři čtvrtě hodiny dlouhý rozhovor. Dokáže být offline? Také jsme se ptali na motorky, jeho vzory a samozřejmě Marketing Festival i Digisemestr. Pro fajnšmekry jsme přiložili i odkaz na celý rozhovor!
Podcast:
Kde ho nejčastěji napadají jeho projekty, a co ho nutí je neustále posouvat? O tom je první část rozhovoru.
Patří Česko v online marketingu na východ nebo na západ? „Patříme ke špičce v konkrétních oblastech jako je analytika, data, technické znalosti. Z evropských akcí MeasureCamp, konající se snad ve dvaceti zemích, patří ta naše k nejlepším.“ V druhé části jsme probírali kvalitu českých konferencí, propojení online marketingu s dalšími typy a také proč by chtěl Jiřího Grygara mezi marketéry. A co odlišuje dobrou konferenci od těch špatných? A Jindra dodává: „Doufal jsem, že Marketing Festival změní mínění o českých konferencích.“
V třetí části jsme se bavili o kvalitě českých marketérů. V rámci Digisemestru bylo natočeno přes sto hodin materiálu devadesáti spíkrů českého marketingu. „I seniorní lidé něco takového natáčeli poprvé. Snažím se pracovat s těma nejlepšíma.“ zaznělo na závěr. Jaké jsou možnosti vzdělávání českých marketérů? Kam budou pokračovat projekty jako je Digisemestr? A jaký projekt bude následovat?
Chcete si pustit celý rozhovor v kuse? Není problém!