Magazín ze světa digitálního marketingu
Pozadí vlevo Pozadí vpravo

„My si ty věci děláme často po svém,“ shodují se zástupkyně HR a marketingu z Alzy

Poprvé jsme v našem studiu přivítali hned tři hosty, a to Petru Nulíčkovou, Janu Mňahončákovou a Kateřinu Jandurovou z Alzy. Od koho se Alza učí? „My si ty věci děláme často po svém,“ říkají. Jak v praxi vypadá a funguje spolupráce lidí z HR a marketingu? Proč by personalisty při pohovoru neměl zajímat jen očekávaný plat a termín nástupu? A kolik CVček do Alzy ročně dorazí?

A jaký je váš pohled na Alzu?

Celý rozhovor si můžete poslechnout také na podcast platformách!

Už nějaký ten pátek jsem projekťákem v Tastu. Přestože se specializuji na digitální marketing, dělal jsem také volebního manažera občanské kandidátce Praha Sobě v pražských komunálních volbách. Staral jsem se o klienty jako HBO, Vitana, lékárny Alphega nebo Royal Canin. Rád vařím i jím, miluji kávu a svou ženu.

« Zpět na odborné články

Související články

Komentáře k článku

Napsat komentář

Dejte vědět ostatním, co na článek říkáte. Nebo máte otázky? Sem s nimi! Vaši e-mailovou adresu nikomu nedáme, nebojte.

Odeslat komentář