Ve světě marketingu se neustále něco děje a stíhat všechny novinky může dát pořádně zabrat. Proto jsme si pro vás připravili výběr toho nejzajímavějšího, co se za poslední měsíc v marketingu událo.
Jak bude vypadat rok 2023 z pohledu ekonomiky, jak efektivní je brandová reklama a jakou knihu si rozhodně musíte přečíst? To vše a mnoho dalších zajímavostí si můžete přečíst v dalším marketingovém souhrnu novinek.
A abyste si nemuseli všechno googlit, sepsali jsme pro vás novinky i do přehledného seznamu:
- Podcast – Warc – Warc podcast s CSO v Zenith Samem Diasem o novém směru v měření dosahu.
- Článek – Contagious – Strategist’s Digest na téma nejefektivnějšího in-stream formátu reklamy.
- Článek – Contagious – Strategist’s Digest na téma Brand activism.
- Článek – Contagious – O budoucnosti kreativy v rámci reklamy.
- Podcast – BrandHunters – A jejich nejostřejší díl o osobní značce.
- Studie – BBH Labs – Existují vůbec generační skupiny, jako je generace Z?
- Článek – Mark Ritson – O efektivitě brandové reklamy.
- Článek – Mark Ritson – Na téma smrti v rámci oblasti marketingu.
- Článek – The Ehrenberg-Bass Institute – Co se stane, když značky přestanou inzerovat?
- Kniha – Dan White – Nová kniha Smart Branding Book, která pomocí jednoduchých infografik provádí čtenáře složitým prostředím marketingu a brandingu.
- Článek – Deloitte – Odhad vývoje ekonomiky pro rok 2023.
- Akce – Brand Restart 2023 – Celodenní konference o přístupech, díky kterým se tvoří hodnotné brandy. Letošní ročník se ponese ve znamení značek a dat.
Nestihli jste shrnutí marketingových novinek za minulý měsíc? Nevadí. Poslechněte si novinky ze světa PPC a marketingu právě teď.