Magazín ze světa digitálního marketingu
Pozadí vlevo Pozadí vpravo

„Značky dost ztratily koule,” říká Anna Mejsnarová, Head of Strategy v Tastu a šéfka Lovebrandu.

Agentura Lovebrand, která se zabývá strategií značek, si za posledních 5 let prošla velkými změnami. Změnila svoji vizi, stala se součástí Tastu a zároveň s ní se redefinovala i celá značka Taste. Jakou má Lovebrand misi nyní? Poslechněte si povídání nejen o Lovebrandu, ale také o tom, jakým způsobem se propisují data do strategie značek, jak moc je u nich důležitá odlišitelnost a co je největší výzvou pro každého stratéga.

Anna Mejsnarová vede v Tastu oddělení Strategy a zároveň šéfuje Lovebrandu. Jejím cílem je, aby byli spokojeni jak klienti, tak i lidi v týmu. Aktuálně má na starost celodenní konferenci Brand Restart, která je určena pro všechny, kteří hledají inspiraci pro řešení vlastních značek v roce 2023.

Sdílejte článek

Související články