Magazín ze světa digitálního marketingu
Pozadí vlevo Pozadí vpravo

Ochutnávka Perfect Storage | „Máme přes 1400 kójí a určitě hodláme růst.“

Za každou značkou je příběh. Každá má svůj unikátní marketing. Ale lidé, kteří za těmito značkami stojí, často nejsou vidět. Díky nám můžete nahlédnout přímo do „kuchyně“ různorodých českých značek!

Válku skladů zná každý. Jak byznys s pronájmy skladů vypadá v České republice? Jak se něčemu takovému dělá marketing? „Do pěti metrů čtverečných se vejde vybavení standardního bytu 2kk bez kuchyně,“ říká Soňa Fialová, jednatelka Perfect Storage. Poslechněte si rozhovor třeba o tom, jak někdo pronájem skladu využil jako překladiště drog nebo pro uschovávání exotických druhů zvěře.

Už nějaký ten pátek jsem projekťákem v Tastu. Přestože se specializuji na digitální marketing, dělal jsem také volebního manažera občanské kandidátce Praha Sobě v pražských komunálních volbách. Staral jsem se o klienty jako HBO, Vitana, lékárny Alphega nebo Royal Canin. Rád vařím i jím, miluji kávu a svou ženu.

« Zpět na odborné články

Související články

Komentáře k článku

Napsat komentář

Dejte vědět ostatním, co na článek říkáte. Nebo máte otázky? Sem s nimi! Vaši e-mailovou adresu nikomu nedáme, nebojte.

Odeslat komentář