Magazín ze světa digitálního marketingu
Pozadí vlevo Pozadí vpravo

Ochutnávka Sapeli | „Nevyrábíme dveře do zásoby, ale na zakázku. Každý kousek má svého majitele.“

Jak se z dřevařských závodů, kterým se nevyhnulo bombardování ani znárodnění, stala společnost Sapeli, jejíž tržby v roce 2018 překročily hranici 900 milionů?

Vypravili jsme se do Jihlavy, abychom českou firmu, která se specializuje na zakázkovou výrobu dveří a v obnovené podobě funguje už od roku 1992, pořádně prozkoumali a mrkli se, jak probíhá samotná výroba dveří. A samozřejmě taky vypátrali, jak přišla ke svému neobvyklému jménu.

Už nějaký ten pátek jsem projekťákem v Tastu. Přestože se specializuji na digitální marketing, dělal jsem také volebního manažera občanské kandidátce Praha Sobě v pražských komunálních volbách. Staral jsem se o klienty jako HBO, Vitana, lékárny Alphega nebo Royal Canin. Rád vařím i jím, miluji kávu a svou ženu.

« Zpět na odborné články

Související články

Komentáře k článku

Napsat komentář

Dejte vědět ostatním, co na článek říkáte. Nebo máte otázky? Sem s nimi! Vaši e-mailovou adresu nikomu nedáme, nebojte.

Odeslat komentář