Magazín ze světa digitálního marketingu
Pozadí vlevo Pozadí vpravo

Představujeme první PPC optimalizační manuál

Proklikat se při nastavení kampaně až k fázi „dokončit a spustit kampaň“ je jednoduché. Nastudovat Google nebo Seznam nápovědu, aby nastavení dávalo smysl, zabere poměrně hodně času, nicméně to také zvládne každý (o tom, jaké certifikáty z toho následně lze získat, psala nedávno naše kolegyně Lucka). Ale to k dobrým výsledkům nestačí. Ty vyžadují hodiny a hodiny optimalizace. A kde vás to kdo naučí? Ještě nedávno tu návod plný tipů, jak optimalizovat, chyběl, a proto jsme v Taste sepsali e-book právě na toto téma.


V úvodu si můžete počíst o jednotlivých metrikách, které v PPC světě potkáte na každém rohu. Rozepsali jsme se nejen o tom, co metriky znamenají, ale zaměřili jsme se i na to, s čím a jak souvisí. Protože to je v začátcích těžké chápat. Přitom bez přemýšlení v souvislostech se ke skvělým výsledkům nedostanete.V další části se věnujeme optimalizačním postupům od úplného základu po pokročilejší kroky, které zlepší stav kampaní i celkové výsledky.Závěr je věnovaný chybám, které nejčastěji nacházíme v účtech, kde děláme audity nebo je přebíráme.Přestože je PPC optimalizační manuál velice obsáhlý a vznikal dlouho, nelze ho brát jako něco, čím se můžete řídit úplně bez přemýšlení. Každá PPC kampaň je originální a na každém webu se uživatelé chovají jinak.

To, co by vás PPC optimalizační manuál měl naučit, je přemýšlet nad kampaněmi v souvislostech tak, abyste dokázali najít, kde je jaká slabá a silná stránka a jak s nimi dále pracovat. Jedině tak budete schopni zoptimalizovat správně jakoukoli kampaň, kterou budete mít na starost, aby odpovídala situaci i potřebám vašeho klienta.

Stáhněte si tedy náš manuál z webu Taste.cz a dejte nám feedback, zda byl pro vás PPC optimalizační manuál užitečný, případně jak ho můžeme ještě vylepšit.

V Taste Sun jsem začínala v roce 2017. Zkusila sem si práci ve většině systémů a na různých klientech, ale postupně jsem se začala specializovat na e-commerce, a to hlavně v Google Ads, Sklik a cenových srovnávačích. Kromě toho řeším rozvoj oddělení a spolupráci PPC s ostatními odděleními napříč Tastem. Ráda poznávám nová místa a hlavu si dokáži vyčistit hlavně při cvičení.

« Zpět na odborné články

Související články

Komentáře k článku

Napsat komentář

Dejte vědět ostatním, co na článek říkáte. Nebo máte otázky? Sem s nimi! Vaši e-mailovou adresu nikomu nedáme, nebojte.

Odeslat komentář