Magazín ze světa digitálního marketingu
Pozadí vlevo Pozadí vpravo

Spustili jsme Digichef! A proč?!

22. března jsme na Marketing Festivalu postavili televizní studio. Proč? Protože jsme spustili nový server ze světa online marketingu – Digichef! 👨‍🍳

Je šest hodin ráno, vstávám a v hlavě mám zvláštní pocit. Po roce intenzivních připrav je to tady. Spouštíme server, který nahrazuje naše firemní blogy. Cílem je slučovat lidi marketingového světa a přinášet kvalitní video obsah. Mou oblíbenou definicí vize je „Vize je obraz budoucnosti, který ve mně vzbuzuje vášeň.“ A najednou se tenhle obraz stává skutečností!

Na spuštění jsme si vybrali právě Marketing Festival, akci, která je pro marketéry něco jako předávání Oscarů. Z celého dne jsme točili reportáž vypadající jako vstup večerních zpráv. Každý z návštěvníků měl na našem stánku možnost namluvit úvod skrz čtecí zařízení. Na výsledek se mrkněte sami: ⤵

Před více než rokem se začaly násobit síly čtyř částí dnešní agentury Taste. Každá z firem měla svůj vlastní blog. I vzhledem k tomu, že jedním z našich cílů je evangelizovat trh, úvahy o vytváření něčeho nového skončily založením Digichefu. Server, který má šéfredaktora, redakční radu a celý produkční tým. Je připravený na články nejen lidí z naší agentury, ale i dalších zájemců, včetně freelancerů z rybníčku marketingu!

Čtyři části agentury Taste

Chceme přinášet kvalitní a aktuální obsah opřený o video obsah, diskutovat online nástroje, ale i popisovat agenturní život.

Doufám, že se vám obsah bude líbit. Pomozte nám být lepší. A napište nám feedback na redakce@digichef.cz!

Nezapomeňte dát na homepage odběr newsletteru, odebírat YouTube kanál a těšíme se na osobní setkání na jedné z mnoha událostí, kde budeme!

P. S. Děkuji každému, kdo do celého procesu jakýmkoliv způsobem zasáhl a zasáhne. Těším se na budoucnost.

Už nějaký ten pátek jsem projekťákem v Tastu. Přestože se specializuji na digitální marketing, dělal jsem také volebního manažera občanské kandidátce Praha Sobě v pražských komunálních volbách. Staral jsem se o klienty jako HBO, Vitana, lékárny Alphega nebo Royal Canin. Rád vařím i jím, miluji kávu a svou ženu.

Do Tastu a do oddělení Operations jsem nastoupila jako takový „happiness manager“. K tomu se snažím zajišťovat funkčnost firmy a aby se mí drazí kolegové cítili příjemně. Jsem takový hasič, který řeší náhle vzniklé problémy. Zároveň se podílím na nově vzniklém projektu Digichef, který mě vyvádí z každodenní rutiny. Když nejsem v kanceláři, tak mě najdete většinou na podložce na hodině jógy nebo někde v přírodě.

« Zpět na odborné články

Komentáře k článku

Napsat komentář

Dejte vědět ostatním, co na článek říkáte. Nebo máte otázky? Sem s nimi! Vaši e-mailovou adresu nikomu nedáme, nebojte.

Odeslat komentář