Magazín ze světa digitálního marketingu
Pozadí vlevo Pozadí vpravo

Top akce nejen pro marketéry #leden24

Leden je často vnímán jako čas nových začátků. Říká se, že my lidé máme s počátkem nového roku tendenci být více motivovaní ke zlepšení svých dovedností, posunout se v kariéře, zapracovat na osobních cílech. Event je nástroj změny, a tak vyrazit na event hned v lednu může být skvělým způsobem, jak se v rámci novoroční motivace vydat na cestu mimo komfortní zónu. A třeba rovnou návštěvu některého ze vzdělávacích eventů proměnit v konkrétní businessový výstup.

Jaké eventy tedy můžete navštívit?

Tvoříme vlastního AI influencera – 18. ledna, Praha

Influencer marketing se stal neodmyslitelnou součástí moderního marketingového světa. Na první pohled se může zdát, že jde pouze o krátkodobý trend. Pravda je ale taková, že influencer marketing nabízí mnoho výhod a přínosů pro značky, které jej správně využívají, a to ať už co se týče důvěryhodnosti, dosahu, kreativity nebo unikátnosti. Není tedy divu, že jednou z oblastí, kde na poli umělé inteligence dochází k výraznému pohybu kupředu, je právě oblast AI influencerů.

Workshop Tvoříme vlastního AI influencera slibuje základy vytváření AI charakteru, osobnosti i vizuálního stylu. Workshop bude dále zaměřen na způsob, jak může AI influencer komunikovat a interagovat se svým publikem na sociálních sítích. Zároveň ale odpoví i na otázku, kde je vhodnější použít tradičního influencera, a kde naopak dochází ke generování velkého množství obsahu a výhodnější je tak nasazení umělé inteligence.

Data Date #4 – 18. ledna, Praha

Není randíčko jako randíčko. Některá jsou romantická, jiná inspirativní. Ideální match je samozřejmě obojí dohromady. Bude to případ akce Date Date #4, která slibuje rozšiřování vědomostí v oblasti webové a datové analytiky, a zároveň budování nových profesních vztahů? Pořadatelé servírují nový formát. Setkání bude probíhat ve formě tematických kulatých stolů, na kterých budou prezentovat a diskutovat tři profesionálové z webového a datového odvětví. Během dvou hodin budete mít možnost probrat do detailu témata, která vám mohou pomoci posunout se ve vaší kariéře a dosáhnout nových úspěchů.

A jaká témata Data Date #4 nabízí? Pokud máte zájem o lepší pochopení Server-side GTM a jeho potenciálu pro váš projekt, neváhejte se zúčastnit kulatého stolu Romana Appeltauera. Hlavním tématem roku 2024 v oblasti webové analytiky je bezpochyby konec podpory cookies 3. strany. Jan Tichý se v rámci svého roundtablu zaměří na to, co toto rozhodnutí znamená pro měření návštěvnosti, profilaci zákazníků, cílení publika a fungování reklamních systémů obecně. Poslední kulatý stůl zasedne nad tématem BigQuery. BigQuery je bezesporu mocný nástroj pro práci s daty, ale jeho plný potenciál může být pro mnoho lidí nejasný. Jak BigQuery prakticky využívat pro optimalizaci práce s daty? Cenné tipy a triky přinese Václav Ráš.

Akci hostí prostory kanceláří Mo-cha. Dveře akce Data Date #4 se otevírají v 17:00, samotný program začíná o půl hodiny později a vstupenky si zajistíte na webu akce.

AI jako pomocník v marketingu – 18. ledna, Praha

Ještě jste nepodlehli kouzlu AI? Pořád nejste přesvědčeni, že AI může ušetřit čas, pomoct nastartovat vlastní myšlenky, vygenerovat obrázek? Akce AI jako pomocník v marketingu poskytne cenné informace a návody od odborníků v oblasti umělé inteligence a marketingu, které vám pomohou lépe využít AI na pracovní bázi. Osobně jsem zvědavá na přednášku Lenky Stawarczyk s názvem Jak naučit AI mluvit jazykem vaší značky. Lenka veřejně školí na téma AI již od počátečního boomu. A pokud stavíte značku nebo se zabýváte tvorbou obsahu, přednáška vám poskytne znalosti o tom, jak AI zapojit do celého procesu tvorby brandu i firemního obsahu.

Druhou za mě top přednáškou bude AI, právo a Ondřej Hanák, ono první pravomocný rozsudek vydal Městský soud v Praze v minulých dnech. Kdy jindy si tedy znovu poslechnout Právní aspekty AI nástrojů, ať víte, jak právně správně promptovat tak, abyste se vyhli potenciálním problémům týkajících se autorských práv, osobních údajů a důvěrných informací, než právě teď.

E-mail Restart 2024 – 24. ledna, Praha

Jste připraveni zrestartovat přístup k e-mail marketingu? Pak je E-mail Restart 2024 nejlepším místem, kde z dvanácti přednášek načerpat inspiraci, které konkrétní kroky v roce 2024 implementovat do vaší strategie. Čtyři přednášky, které byste určitě neměli vynechat? Pokud vás zajímá, jak to s tím AI v e-mailingu vlastně je, tak si přivstaňte a nezmeškejte přednášku Lukáše Balka. Keynote s názvem Výsledky průzkumu o roli AI v českém e-mailingu odhalí, jak to s tou umělou inteligencí v českém e-mailingu skutečně je a jaké trendy můžeme na základě těchto dat očekávat v roce 2024.

Raději praktický pohled na e-mailingovou strategii? Pak doporučuji case study Inspirujte se e-mailingovou strategií Grizly od Petra Miklíka. Konec E-mail Restartu je odvážný název přednášky Ondřeje Kužílka. Ten slibuje, že díky jeho přednášce už nikdy nebude žádná konference na téma e-mailingu třeba. V přednášce provede posluchače bariérami a výzvami, které je třeba překonat při budování e-mail marketingu od úplného začátku. Hledejte datový signál, ale jak na to? Honza Tichý se zaměří na otázku automatizace v e-mail marketingu. Jak najít ten správný datový signál, který spustí akci, a proč bychom měli opustit předpřipravené automatizace? Tak nezapomeňte, kino Lucerna, 24. ledna 2024.

PPC Date #6 – 30. ledna, Praha

Pokud se zajímáte o výkonnostní marketing, tak určitě vyražte na akci PPC Date #6! 30. ledna 2024 se koná další randíčko všech přátel výkonnostních kampaní. Markeťáci a e-shopaři, tohle znamená, že budete mít příležitost potkat se s lidmi z vaší branže a vyměnit si s nimi osobní zkušenosti s produktovou analytikou ve výkonnostních systémech. Událost se koná v prostorách kanceláře Heureka Group v Praze v Karlíně od 17:00 hodin.

Co se týče přednášek, program je opravdu zajímavý. Michaela Martincová se zaměří na výkonnostní kampaně v RTB prostředí, David Janoušek bude mluvit o produktové analýze ve výkonnostních systémech, Petra Pacáková vás provede tím, jak sjednotit nebo odlišit produktovou strategii mezi Googlem a Facebookem, a Martin Slavětínský se podívá na změny v chování e-commerce zákazníků v době vysoké inflace. Celou akcí bude provázet Jan Janoušek, který má bohaté zkušenosti se správou výkonnostních kanálů, a mezi jeho hlavní message směrem ke komunitě je propagovat využívání automatizace v online reklamě. Během akce nebudete mít hlad ani žízeň, protože vás čeká uvítací drink, občerstvení, a dokonce i zábavná hra. Tak neváhejte a zastavte se navázat nové kontakty.

Chystáte se na nějaký lednový event? A jak dlouho vám vydrží novoroční předsevzetí? Dejte nám vědět do redakce.

Sdílejte článek

Související články