Magazín ze světa digitálního marketingu
Pozadí vlevo Pozadí vpravo

TOP akce nejen pro marketéry #říjen22

Máme tu říjen. Pumpkin Spice Latte na nás křičí ze všech offline i online platforem a já stále nechápu, proč je kolem tohohle nápoje každý podzim takový hype. Možná to bude tím, že nejsem kafíčková holka. Ale, ať už s kafíčkem, nebo bez kafíčka, pojďme se podívat na to, co nás v říjnu čeká a nemine.

E-commerce Day – 8. 10., Brno

Sobota 8. října, Cyrilská 7, Brno. Celodenní konference pro malé a střední e-shopy. Kolik, že těch e-shopů u nás je? Česká e-commerce udává 50 984 e-shopů k prvnímu říjnu 2022. Podle dostupných dat počet e-shopů do konce roku 2022 ještě vzroste. A už nyní je podíl e-commerce na celkovém maloobchodním obratu 13,5 %.

Zpátky k tomu, proč navštívit E-commerce Day. Malé rozpočty, to je věčné téma. Jak na brandové kampaně s menším rozpočtem? To nám poví Monika Havelková. Petra Mikulášková bude mluvit o nejčastějších chybách ve zbožových srovnávačích. A na otázku, zda bude do pár let třetina obratu našeho e-shopu z marketplace, odpoví David Cikánek.

Designblok 2022 – 5.–9. 10., Praha

Designblok 2022 to je 24. ročník pražského festivalu designu. Letos se celý Designblok promění v les a prales. Bude Superstudio i Openstudio. Gabriel Loci na Smíchově a Uměleckoprůmyslové museum na Starém Městě. Kdy? Od středy 5. října do neděle 9. října.

Já osobně se těším na výstavu Rodinné stříbro. Ta slibuje to nejlepší z dílen českých značek, které vznikly záchranou prastarých továren a zároveň těch, které vznikly na zelené louce. Každoročně si nenechávám ujít ani módní přehlídky v rámci soutěže Diploma Selection. A v pátek v 17:30 nebudu chybět na panelovce Nicole Karráové, která bude mluvit o Efektivním marketingu pro malé tvůrce. A možná se potkáme i na after party v Groovu.

KPMG Data Festival 2022 – 14. 10., Praha

Zajímají vás data a jak zkrotit zlá data? KPMG spolu s dalšími partnery pořádá na půdě VŠE další ročník KPMG Data Festivalu. Tentokrát se festival opírá o tři hlavní témata: data governance – včera, dnes a zítra, ryzí data – bohatství budoucnosti a posledním pilířem je téma – nevšední data pro všední dny.

Festival proběhne v pátek 14. října, vstupné je zdarma a program začíná v 9 hod ráno. Už teď se můžete podívat na full rozpis přednášek na webu akce. Doporučuju zastavit se v RB 210 na přednášku Radka Kupra o propadu dat.

Brand Management 2022 – 19. 10., Praha

Tak tahle konference slibuje ukázat to nejlepší z českého marketingu. Proběhne 19. října v pražském Cubex Centru a na koho se můžeme těšit? Rozhodně na Orlanda Wooda, který říká, že se z businessu vytrácí schopnost budovat skvělé značky. Svoje tvrzení zakládá na neurovědeckých principech a zároveň přichází i s návodem na to, jak bychom mohli tuto krizi zvrátit.

Konference ale slibuje ukázat to nejlepší z českého marketingu. Pojďme tedy zabrousit do českých vod. Aleš Najbrt, zakladatel a kreativní ředitel Studia Najbrt, bude mluvit o změnách vizuální identity. Adriana Jurdová, marketingová ředitelka Footshopu, vystoupí s přednáškou na téma: Jak řídit značku v rychle se měnící e-commerce době a já osobně jsem velmi zvědavá na přednášku Marka Hrkala z odprezentuj, která slibuje prezentaci o prezentacích, tedy shrnutí toho nejdůležitějšího za celý den.

A co vy? Dejte nám do redakce vědět, na jakých akcí nebudete chybět. Rádi se necháme inspirovat.

Sdílejte článek

Související články