Magazín ze světa digitálního marketingu
Pozadí vlevo Pozadí vpravo

Top akce nejen pro marketéry #říjen23

Astronomický podzim oficiálně začal a s ním i sezóna, kdy spousta z nás značně zvýší svou produktivitu. Hold chladnější počasí a přesun od bazénu na vzdělávací akce, networkingové večírky a odborná školení dělá své. Jaké akce nezmeškat právě v říjnu? Pokračujte ve čtení.

Meet & Deal, 5. 10. 2023 – Praha

Dejte si event, který ještě nikdo neokusil. Networkingová akce podzimu, kterou pořádá André Kohout, slibuje nejen skvělé jídlo a pití, ale také setkání s klíčovými osobami pro váš business. Milan Polák, Jonáš Čumrik, Eva Čejková a dalších 150 klíčových lidí na jednom místě. Nevíte jak na networking? Využijte nabídky Meet & Deal Dream teamu a nechte se propojit přímo od Kristíny a Dominika. Více informací na webu akce Meet&Deal a vidíme se v Operu.

Shopmasters, 12. 10. 2023 – Praha

E-shopy e-shopům. Slogan oblíbené e-commerce akce Shopmasters, kterou už počtvrté spolupořádají Ecomail, Shoptet, Zásilkovna a Heureka. To nejbližší setkání se bude konat v prostorách Heureka Group v samém srdci Karlína a těšit se můžete nejen na přednášky, ale především na mastermind skupiny.

Kdo bude přednášet? Martin Slavětínský, BI Analyst, Heureka Group shrne, kam se ubírá poptávka zákazníků v roce 2023 a jaký výhled očekáváme právě na závěr letošního roku. Čeká nás zlom? Je cena nejdůležitější faktor při výběru produktu? Martin Kavřík, Head of Data Office, Notino se podívá na data skrze firemní procesy a Ivona Hamová, Analytical Consultant z Google, představí, jak efektivně využívat data z Google Merchant Centra. Ke komu zasednout na mentoring na dvouhodinový mastermind? Nabízí se Honza Tichý, guru na GA4, Radek Hudák, pokud potřebujete řešit zákaznickou cestu nebo Tomáš Hradecký, který povede mastermind na téma data v reklamních systémech.

Jak prodávat (na) vlastní triko, 16. 10. 2023 – Praha

B2C, B2B, známe, ale co zkratka D2C, chytáte se? Obchodní model Direct-to-consumer neboli přímý prodej, je model hojně využívaný lovebrandy, jako je Apple či Nike. O co jde? O trend, kdy se výrobci snaží obejít prodejní prostředníky a zboží zákazníkům nabízet přímo.

Chcete slyšet víc? Podívat se na best practices předních českých výrobců? V 17:30 startuje ve Spojce Karlín další z oblíbených CC eventů. A na koho se těšit tentokrát? Značky jako Mixit, Žufánek, Angry Beards, Buga a nebude chybět ani Samuel Huba, CEO Shoptet.  Co přesně si pro účastníky známé brandy připravily, se dozvíte již brzy na webu akce.

Data Restart 2023, 19. 10. 2023 – Praha

Letos už není potřeba hasit požáry, jako tomu bylo v posledních dvou letech, letos je potřeba začít data skutečně používat. A kde jinde zauditovat přístupy, načerpat nové pohledy, udělat si jasno v nástrojích a objevit výhody i limity AI, než na Data Restartu 2023? Celodenní konference stvořená nejen pro zapálené analytiky.

I letos pořadatelé slibují 12 odborných přednášek. Looker Studio pro vs Looker porovná Jan Šmerhovský. Jak debutovat GA4 v apkách mimo webové prohlížeče představí Stanislav Račinský. Viet Anh Chu a Jakub Kříž zase ukážou efektivní práci s Dataformem. Deset tipů, jak pracovat v BigQuery nabídne Václav Ráš. A o tom, že velké jazykové modely vám pomohou během dotazování (Duet AI pro BigQuery), vás přesvědčí Ivan Kutil.

Chcete se na akci naladit? Připomeňte si rady a atmosféru z minulého roku ve videoreportáži.

Nekončíme. Přesouváme se do Ostravy.

4. Onlajnov, 26. 10. 2023 – Ostrava

Neotřelá edukativní mini konference Onlajnov, kterou již počtvrté spolupořádá agentura Placement a 3IT.cz. Máte půlden času? Těšte se na následující řečníky. Karla Mindless Novotného z brand.family, kteří již 20 let pomáhají s růstem značky menším i větším klientům. V portfoliu jim nechybí třeba tradiční Remoska. Adama Cvika z Bloom Robbins, odhalí, jak se jim podařilo za poslední rok dosáhnout na českém a slovenském trhu obratu přes 90 milionů Kč. A to pouze s jedním produktem. Dvojici doplní Jiří Votava z Brainmarket. Přednáška nese název Chaos je znakem dynamicky vyvíjející se firmy! Souhlasíte? 😉

P. S.: Nezapomeňte si nechat dostatek času na zpracování všech poznámek a ideálně si vyhraďte i dostatek času na jejich implementaci a zavedení do procesu.  Není nic horšího než přijít domů se spoustou poznámek, které skončí nevyužité. Hezký podzim!

Sdílejte článek

Související články