Magazín ze světa digitálního marketingu
Pozadí vlevo Pozadí vpravo

TOP akce nejen pro marketéry #únor23

Únor je měsíc lásky, jarňáků a nejen e-commerce akcí! Pojďme si naservírovat výběr těch, na které stojí za to přijít.

GIS Global Investment Summit 2023 – 1. 2. 2023, Praha

The Prague Castle Events pořádá 1. února v Martinickém paláci na Pražském hradě další ročník Global Investment Summitu. Hybridně. Slibují 500+ účastníků offline a 20 000+ online sledujících. 2 stage, 50+ speakerů a možnost prezentovat svůj projekt před zkušenými investory.

Jak už název napovídá, celá konference bude o investování. Slibuje odkrýt nejlepší investiční platformy pro drobné investory i zákulisí investic do fintech startupů. Diskutovat se bude také o tom, jestli bitcoin nebo altcoin a také o tom, zda investovat tradičně nebo alternativně. Celá akce startuje v 9 hodin ráno energetickým a ekonomickým výhledem na rok 2023. Budete u toho?

Brand Restart 2023 – 16. 2. 2023, Praha

Agentury Taste a Lovebrand přináší další ročník konference Brand Restart. Proč? 89 % zkušených marketérů vám potvrdí, že budování značky je pro její růst klíčové. Pokud se v očích zákazníků stanete lovebrandem, získáte výrazný náskok před svou konkurencí a zajistíte si nejen loajalitu zákazníků, ale také zaměstnanců. Jak na to?

Přístupů je několik. Anna Mejsnarová pozvala ty nejlepší z oboru, aby vás nechali nahlédnout pod pokličku svého businessu. Můžete se těšit na:

  • Martina Bernátka a Davida Dvořáčka, kteří stojí za úspěchem Ovečkárny.
  • Alzáka známe všichni, ale co křečky Dedolesu? Chybět nebude Radovan Andrej Grezo, který se právě o maskotech, nejen pro Dedoles, rozpovídá.
  • Jak hacknout hlavu zákazníkovi? To prozradí Pavel Cahlík, jehož hlas znáte z podcastu BrandHunters.

Hodila by se sleva na vstupné? Zadejte kód Digichef10 a 10% sleva ze vstupného je vaše.

CIO Agenda – 21. 2. 2023, Praha

Blue Events již po sedmé přináší do O2 universum největší konferenci IT scény CIO Agendu. Letos o Kybernetickém (ne)bezpečí. Konference je rozdělena do tří bloků:

  1. Dopolední blok bude hlavně o boji s kyberzločinci. Lze tenhle boj vyhrát? A jak? Předvídat, předvídat, předvídat. V tom horším případě se poučit a rozhodně spolupracovat s Policií ČR.
  2. NIS 2 je tady. Nová regulace EU, výzva pro mnoho subjektů jak ve státním, tak soukromém sektoru. Jedna z přednášek odpoledního bloku.
  3. Podvečerní část. slibuje panelovku. Panelovku hacker, bezpečák, policista a právník u jednoho stolu. Já osobně jsem hodně zvědavá.

Czech On-line Expo – 22.–23. 2. 2023, Praha

Czech On-line Expo, to je největší český e-commerce veletrh. 17 tematických konferencí, 8 přednáškových sálů. Co si vybrat?

  • Pokud jste ještě neslyšeli, což pochybuji, o nejzásadnější kampani v Google Ads účtech Performance Max, zastavte se na přednášce bratrů Janoušků.
  • Péče o duševní zdraví je stejně důležitá jako péče o to fyzické zdraví. Hedepy. Ano, online terepie. Jak o kreativě přemýšleli právě při budování značky Hedepy a může si takové výstupy dovolit i startup? Poslechněte si case study Romana Zámečníka.
  • Raději celý marketingový mix? Marketingové aktivity při dlouhém nákupním procesu. Case study Michala Ševčíka, který na příkladu konkrétního klienta ukáže, jak pracovali s PPC, SEO a e-mailingem tak, aby dosáhli zvýšení tržeb.
  • Co všechno ovlivňuje doručitelnost? A jak se dostat na whitelist e-mailu od Seznamu? David Finger a jeho přednáška pasti, pasti, pastičky aneb doručitelnost pro mírně pokročilé.

Kouzlo pokročilého e-mailingu – 27. 2. 2023, Praha

Raději něco menšího než-li konferenci nebo rovnou veletrh? Školení. Jaké? Kouzlo pokročilého e-mailingu. Co čekat?

Odpověď na otázku, jak můžete díky e-mail marketingu šetřit a růst zároveň. Lukáš Balek, zkušený lektor, je ten s kým se společně podíváte na to, jaké možné cíle si lze vytyčit, jaké strategie a aktivity k nim zvolit a jak je úspěšně zavést do týmu.

Komunikace je základ. Dozvíte se, jak plánovat běžné kampaně, jak skrze ně posilovat svůj brand, jak je využívat k testování různých hypotéz a jak je meziročně optimalizovat díky analytice. Školení slibuje prakticky probrat několik přístupů, na základě kterých můžete segmentovat svoji databázi z pohledu aktivity a bonity zákazníků. A v neposlední řadě vám Lukáše nabídne menu 20+ osvědčených automatizovaných kampaní, ze kterých si budete moct vybrat ty automatizace, kterou budou nejlepší právě pro vaši společnost. 

Zapomněla jsem na nějakou akci? Dejte mi vědět do komentářů.

Sdílejte článek

Související články