Únor je měsíc lásky, jarňáků a nejen e-commerce akcí! Pojďme si naservírovat výběr těch, na které stojí za to přijít.
GIS Global Investment Summit 2023 – 1. 2. 2023, Praha
The Prague Castle Events pořádá 1. února v Martinickém paláci na Pražském hradě další ročník Global Investment Summitu. Hybridně. Slibují 500+ účastníků offline a 20 000+ online sledujících. 2 stage, 50+ speakerů a možnost prezentovat svůj projekt před zkušenými investory.
Jak už název napovídá, celá konference bude o investování. Slibuje odkrýt nejlepší investiční platformy pro drobné investory i zákulisí investic do fintech startupů. Diskutovat se bude také o tom, jestli bitcoin nebo altcoin a také o tom, zda investovat tradičně nebo alternativně. Celá akce startuje v 9 hodin ráno energetickým a ekonomickým výhledem na rok 2023. Budete u toho?
Brand Restart 2023 – 16. 2. 2023, Praha
Agentury Taste a Lovebrand přináší další ročník konference Brand Restart. Proč? 89 % zkušených marketérů vám potvrdí, že budování značky je pro její růst klíčové. Pokud se v očích zákazníků stanete lovebrandem, získáte výrazný náskok před svou konkurencí a zajistíte si nejen loajalitu zákazníků, ale také zaměstnanců. Jak na to?
Přístupů je několik. Anna Mejsnarová pozvala ty nejlepší z oboru, aby vás nechali nahlédnout pod pokličku svého businessu. Můžete se těšit na:
- Martina Bernátka a Davida Dvořáčka, kteří stojí za úspěchem Ovečkárny.
- Alzáka známe všichni, ale co křečky Dedolesu? Chybět nebude Radovan Andrej Grezo, který se právě o maskotech, nejen pro Dedoles, rozpovídá.
- Jak hacknout hlavu zákazníkovi? To prozradí Pavel Cahlík, jehož hlas znáte z podcastu BrandHunters.
Hodila by se sleva na vstupné? Zadejte kód Digichef10 a 10% sleva ze vstupného je vaše.
CIO Agenda – 21. 2. 2023, Praha
Blue Events již po sedmé přináší do O2 universum největší konferenci IT scény CIO Agendu. Letos o Kybernetickém (ne)bezpečí. Konference je rozdělena do tří bloků:
- Dopolední blok bude hlavně o boji s kyberzločinci. Lze tenhle boj vyhrát? A jak? Předvídat, předvídat, předvídat. V tom horším případě se poučit a rozhodně spolupracovat s Policií ČR.
- NIS 2 je tady. Nová regulace EU, výzva pro mnoho subjektů jak ve státním, tak soukromém sektoru. Jedna z přednášek odpoledního bloku.
- Podvečerní část. slibuje panelovku. Panelovku hacker, bezpečák, policista a právník u jednoho stolu. Já osobně jsem hodně zvědavá.
Czech On-line Expo – 22.–23. 2. 2023, Praha
Czech On-line Expo, to je největší český e-commerce veletrh. 17 tematických konferencí, 8 přednáškových sálů. Co si vybrat?
- Pokud jste ještě neslyšeli, což pochybuji, o nejzásadnější kampani v Google Ads účtech Performance Max, zastavte se na přednášce bratrů Janoušků.
- Péče o duševní zdraví je stejně důležitá jako péče o to fyzické zdraví. Hedepy. Ano, online terepie. Jak o kreativě přemýšleli právě při budování značky Hedepy a může si takové výstupy dovolit i startup? Poslechněte si case study Romana Zámečníka.
- Raději celý marketingový mix? Marketingové aktivity při dlouhém nákupním procesu. Case study Michala Ševčíka, který na příkladu konkrétního klienta ukáže, jak pracovali s PPC, SEO a e-mailingem tak, aby dosáhli zvýšení tržeb.
- Co všechno ovlivňuje doručitelnost? A jak se dostat na whitelist e-mailu od Seznamu? David Finger a jeho přednáška pasti, pasti, pastičky aneb doručitelnost pro mírně pokročilé.
Kouzlo pokročilého e-mailingu – 27. 2. 2023, Praha
Raději něco menšího než-li konferenci nebo rovnou veletrh? Školení. Jaké? Kouzlo pokročilého e-mailingu. Co čekat?
Odpověď na otázku, jak můžete díky e-mail marketingu šetřit a růst zároveň. Lukáš Balek, zkušený lektor, je ten s kým se společně podíváte na to, jaké možné cíle si lze vytyčit, jaké strategie a aktivity k nim zvolit a jak je úspěšně zavést do týmu.
Komunikace je základ. Dozvíte se, jak plánovat běžné kampaně, jak skrze ně posilovat svůj brand, jak je využívat k testování různých hypotéz a jak je meziročně optimalizovat díky analytice. Školení slibuje prakticky probrat několik přístupů, na základě kterých můžete segmentovat svoji databázi z pohledu aktivity a bonity zákazníků. A v neposlední řadě vám Lukáše nabídne menu 20+ osvědčených automatizovaných kampaní, ze kterých si budete moct vybrat ty automatizace, kterou budou nejlepší právě pro vaši společnost.
Zapomněla jsem na nějakou akci? Dejte mi vědět do komentářů.