Magazín ze světa digitálního marketingu
Pozadí vlevo Pozadí vpravo

Upekli jsme AR filter –⁠ Taste it!

Letošní léto bylo opravdu hodně horké a my jsme se ho rozhodli využít pro upečení AR filtru na náš Social Date. Rozšířená realita (AR filter) se během několika let stala přirozenou součástí marketingových aktivit po celém světě, ale už i české značky si začínají pohrávat s touto zábavnou technologickou vychytávkou.

A co, že jsme to vlastně upekli? Cupcakes v barvách Taste! Můžete je ochutnat přímo zde. 😉


Náš kreativní tým si vytyčil v rámci rozvojového programu rozšířit znalosti v oblasti augmentované reality v prostředí Spark AR. Cílem bylo vymyslet nový způsob, jak oslovit naše fanoušky a klienty pomocí sociálních sítí. Chtěli jsme vytvořit zábavnější a co nejvíce interaktivní formu komunikace. Díky AR filtru uživatel tráví s danou značkou více času a vytváří si s ní lepší vztah. Značka se díky zvolené technologii odliší od konkurence a je pak i lépe zapamatovatelná. 

Úkolu se skvěle zhostila naše grafička Yuliye Sazontová. Yuliye připravila grafiku v podobě ilustrací a poté si vytvořila v prostředí Spark AR nový projekt. Importovala ilustrace v podobě animačních sekvenci, přizpůsobila parametry scény dle požadovaného výsledku a následně vyřešila trackování pohybu tváře. 

Pak už následovala jen spousta zábavy při testování v reálném prostředí. Po úspěšných testech jsme odeslali výsledné AR filtry na schválení do Meta. 

Yuliye připravila dvě verze AR filtru: 

  1. Statický objekt, který kopíruje pohyb hlavy. 
  2. Interaktivní hra, ve které účastník pojídá cupcakes a sbírá skóre.

Naše AR filtry si můžete vyzkoušet na IG Taste. Věříme, že si užijete mnoho zábavy! A my už se těšíme, až vám představíme další dobroty z naší kreativní dílny. 🤩

Sdílejte článek

Související články