Magazín ze světa digitálního marketingu
Pozadí vlevo Pozadí vpravo

CASE STUDY: Lead Ads v oblasti nemovitostí

Lead Ads nejsou na sociálních sítích žádnou novinkou. Vyzkoušeli jsme je u široké škály klientů, ale jednoznačně nejvíce se nám osvědčily v oblasti nemovitostí. Společně s klientem SATPO, který zprostředkovává prodeje nemovitostí, jsme nasadili Lead Ads a porovnali výsledek s kontinuálními konverzními kampaněmi vedenými na webový formulář. Díky tomuto formátu jsme zaznamenali růst konverzí o 1 013 % při snížení CPA o 92 %.

Hrdě se hlásím k tastím veteránům. V Performance získávám zkušenosti od roku 2013 a postupem času jsem si oblíbila Social Ads, kde mohu dát plný průchod své kreativitě. V současné době se starám o rozvoj Social Ads jak v rámci Taste Sun, tak na klientské straně nebo vzdělávám studenty formou workshopů a přednášek. Miluji cestování, knížky a svého muže.

« Zpět na odborné články

Související články

Komentáře k článku

Napsat komentář

Dejte vědět ostatním, co na článek říkáte. Nebo máte otázky? Sem s nimi! Vaši e-mailovou adresu nikomu nedáme, nebojte.

Odeslat komentář