Magazín ze světa digitálního marketingu
Pozadí vlevo Pozadí vpravo

„Fake news tu jsou od počátku. Dneska se ale šíří mnohem víc.“

Jsou data to nejcennější, co máme? Jsou fake news větším problémem, než kdy dříve? Technologie jim neskutečně nahrávají. „Učíme lidi přemýšlet nad tím, co se jim zobrazuje na jejich newsfeedech,“ říká Petr Střítežský, člen projektu Zvol si info. „Newsfeed bych si nastavil jako vyvážený mediální jídelníček.“ Celý rozhovor na YouTube ⤵

Už nějaký ten pátek jsem projekťákem v Tastu. Přestože se specializuji na digitální marketing, dělal jsem také volebního manažera občanské kandidátce Praha Sobě v pražských komunálních volbách. Staral jsem se o klienty jako HBO, Vitana, lékárny Alphega nebo Royal Canin. Rád vařím i jím, miluji kávu a svou ženu.

« Zpět na odborné články

Související články

Komentáře k článku

Napsat komentář

Dejte vědět ostatním, co na článek říkáte. Nebo máte otázky? Sem s nimi! Vaši e-mailovou adresu nikomu nedáme, nebojte.

Odeslat komentář