Druhý díl série věnované kanálům online marketingu vás od zbožových srovnávačů posune k inzerci ve vyhledávačích. Pokud to s online marketingem myslíte vážně, PPC reklamě se určitě nevyhnete.
Pravidla hry jsou celkem jednoduchá: správně nastavená kampaň vám může přinést skvělé výsledky, zatímco nevhodné nastavení pro vás může znamenat zbytečnou finanční ztrátu. Na poli PPC se neustále objevují nové funkce, nástroje a rozšíření, které mohou být dobrý přítel, ale také velmi šikovný zloděj. Ne nadarmo si velké společnosti na správu PPC účtů najímají agentury – mají tak jistotu, že se jim o peníze, které do reklamy investují, starají zkušení profíci.
Jak se v tomto odvětví online marketingu, které se neustále vyvíjí a mění, zorientovat a pochopit alespoň základy vyhledávací sítě? To vám ve videu skvěle popíše PA specialista Daniel Tyrpekl. Uvařte si kávu nebo čaj a jdeme na to!