Magazín ze světa digitálního marketingu
Pozadí vlevo Pozadí vpravo

Poznejte reklamu ve vyhledávání! 2. díl seriálu o kanálech online marketingu

Druhý díl série věnované kanálům online marketingu vás od zbožových srovnávačů posune k inzerci ve vyhledávačích. Pokud to s online marketingem myslíte vážně, PPC reklamě se určitě nevyhnete.

Pravidla hry jsou celkem jednoduchá: správně nastavená kampaň vám může přinést skvělé výsledky, zatímco nevhodné nastavení pro vás může znamenat zbytečnou finanční ztrátu. Na poli PPC se neustále objevují nové funkce, nástroje a rozšíření, které mohou být dobrý přítel, ale také velmi šikovný zloděj. Ne nadarmo si velké společnosti na správu PPC účtů najímají agentury – mají tak jistotu, že se jim o peníze, které do reklamy investují, starají zkušení profíci.

Jak se v tomto odvětví online marketingu, které se neustále vyvíjí a mění, zorientovat a pochopit alespoň základy vyhledávací sítě? To vám ve videu skvěle popíše PA specialista Daniel Tyrpekl. Uvařte si kávu nebo čaj a jdeme na to!

Do Taste Sun jsem přišel začátkem roku 2019. Specializuji se na výkonnostní reklamu v systémech G-Ads a Sklik. Baví mě dosahovat klientských očekávání a stále hledat nové cesty pro zvýšení stanovených cílů. Ve volném čase se nejčastěji věnuji sportu.

« Zpět na odborné články

Související články

Komentáře k článku

Napsat komentář

Dejte vědět ostatním, co na článek říkáte. Nebo máte otázky? Sem s nimi! Vaši e-mailovou adresu nikomu nedáme, nebojte.

Odeslat komentář