Magazín ze světa digitálního marketingu
Pozadí vlevo Pozadí vpravo

CEE Agency Summit tentokrát v Kyjevě

Minulý týden se v Kyjevě uskutečnil 7. Agency Summit pro Google Partnery ze střední a východní Evropy.  Z počtu uskutečněných eventů už jde s klidem říct, že jde o tradiční událost, kde kromě perfektně připravené konference a networkingu s kolegy z okolních zemí můžete třeba taky zpívat karaoke.

Co musí umět správný leader?

Tento rok byly přednášky více produktově zaměřené a věnovaly se hlavně 4 tématům – automatizaci, retailu, expanzi a YouTube. Hlavní přednášky byly vždy doplněné 10minutovými bloky z klientské strany, které přenesly teorii do praxe.

Úvodní informace o tom, jak digitální marketing souvisí s celkovým růstem ekonomiky, nám jasně ukázala, že se má smysl věnovat tomu, co děláme. Aby nám to šlo lépe, další přednáška byla plná tipů pro úspěšné marketingové leadery. Nejtěžší je přemluvit ostatní ke změně a dobrý leader je ten, kdo právě toto zvládá.

V rámci bloku o automatizaci se přednáška věnovala – jak jinak – Smart Kreativám a Smart Biddingu. Hodně informací se opakovalo, koneckonců ani jedno téma není nové, ale stále se vyvíjí. Což je důvod k opětovnému testování. To, že Smart Bidding nefungoval v roce 2016 neznamená, že jeho dospělejší verze nedostane šanci v roce 2019. Tento blok uzavřela pobídka k hledání a boření překážek, které brání v implementaci Smart Biddingu. S tím, kolik jich občas může být, je to vážně výzva.

V rámci retailu příklad z praxe odprezentovali kluci z české agentury H1, kteří popsali expanzi s Českými drahami. Ta se povedla mimo jiné díky automatickému biddingu, který i přes globální cílení našel relevantní zákazníky a pomohl k dosažení skvělých výsledků.

Skutečný nepřítel změn

Poslední specializovaný blok se věnoval YouTube. Znovu jsme si připomněli, že žijeme v době videí, která v nákupní rozhodování hrají stále větší roli. Jen zavzpomínejte, kdy jste naposledy koukali na videorecenzi před nákupem.

V závěrečné řeči jsme se vrátili ke změnám, respektive k jejich největšímu nepříteli – strachu. Motivační řečník Christopher Magnussen nám svou přednáškou přibalil odvahu na cestu. Není špatné se bát, špatné je nechat strach, aby nás zastavil.  

Na CEE Agency Summit 2019 jsem jela hlavně kvůli networkingu, a to jak s kolegy z ostatních agentur, tak s lidmi z Google. Obsahová část konference mě i přesto, že na ní možná nezazněly úplně nové myšlenky, mile překvapila. Je totiž fajn si některé věci znovu připomenout nebo je jen slyšet od někoho jiného.

 

V Taste Sun jsem začínala v roce 2017. Zkusila sem si práci ve většině systémů a na různých klientech, ale postupně jsem se začala specializovat na e-commerce, a to hlavně v Google Ads, Sklik a cenových srovnávačích. Kromě toho řeším rozvoj oddělení a spolupráci PPC s ostatními odděleními napříč Tastem. Ráda poznávám nová místa a hlavu si dokáži vyčistit hlavně při cvičení.

« Zpět na odborné články

Související články

Komentáře k článku

Napsat komentář

Dejte vědět ostatním, co na článek říkáte. Nebo máte otázky? Sem s nimi! Vaši e-mailovou adresu nikomu nedáme, nebojte.

Odeslat komentář