Magazín ze světa digitálního marketingu
Pozadí vlevo Pozadí vpravo

RTB kampaň dokáže přivést relevantnější publikum

Na jaře se konal event pro klienty Taste, který odhaloval zákulisí RTB reklamy. Během eventu jsme společně s Tomášem Drškou (Konzultant RTB, Seznam.cz) a Evou Számelovou (Key Account Manager, CPEx) představili, jak funguje RTB, jaké jsou jeho rozdíly oproti PPC a přímému nákupu, co jsou jeho výhody a jaké jsou možnosti cílení. Ke konci mé vlastní prezentace jsem slíbila vydání case study, ve které porovnám výkon PPC a RTB.

První z mých case study jsme probrali s Michaelem v právě publikovaném rozhovoru ⤵ .

Další case study s názvem Branding Sklik + RTB = ♡ představíme s Marií Kaisrovou na Sklik Expert Foru 2019 12. září.

Součástí Taste Sun jsem se stala v roce 2015 jako Office Manager. To byl můj odrazový můstek pro kariéru v online marketingu, který mě už dlouho zajímal. Od roku 2016 měním teoretické znalosti PPC a RTB v praktické úspěchy našich klientů. Ve volném čase cvičím, maluji a vařím.

« Zpět na odborné články

Související články

Komentáře k článku

Napsat komentář

Dejte vědět ostatním, co na článek říkáte. Nebo máte otázky? Sem s nimi! Vaši e-mailovou adresu nikomu nedáme, nebojte.

Odeslat komentář