Magazín ze světa digitálního marketingu
Pozadí vlevo Pozadí vpravo

Detektivka o izolaci aneb Kampaň pro ISOVER

Na Social Restartu 2019 zaznělo několik přednášek, které by stály za samostatný článek. Petr Ludwig a jeho Konec prokrastinace na sociálních sítích nebo Fake news a jak je poznat od Petra Střítežského. Když začali kluci z Brain One mluvit o jejich kampani pro ISOVER, výrobce izolačních materiálů, nikdo nečekal, že z toho nakonec bude detektivka!

Michal Kříž, Martin Zdražil na Social Restart 2019

Michal Kříž a Martin Zdražil z Brain One

ISOVER si přál navrhnout kampaň, která se zaryje lidem do paměti a zvedne celkové povědomí o značce. Tlačit v té době na prodej nemělo smysl. Firmě se velice dařilo a zvyšovat výrobu už ani nemohla. Proto nebylo primárním cílem prodávat, ale budovat brand.

Nejsou lidi

Při podrobnějším pohledu na situaci na stavebním trhu byla jedna věc jasná. Nejsou lidi. Nejen, že se obtížně sháněl stavební materiál, ale zkušení řemeslníci měli tolik práce, že jednoduše nemohli splnit tolik poptávek. Proto se do jednodušších prací začali lidé vrhat sami. A zateplení domu stále spadá do kategorie prací: kouknu se na YouTube a jdu na to! V tom okamžiku ale vzrostl počet zpráv a telefonátů na zákaznickou podporu, která dostávala fotky hotových izolací s dotazy, zda mohou pokračovat v práci a zda nevadí tahle škvíra a tamto sesazení.

A přesně v ten moment odpovídá kutilům i řemeslníkům, kteří si na základě poptávky rozšiřují schopnosti, kampaň Michala Kříže, Martina Zdražila a celého týmu. Detektivní seriál na YouTube učí, jak správně izolovat a na co si dát pozor. To všechno během několika minutového videa a s dalšími dohledatelnými podklady na webu.

Tvorba obsahu trvala více než půl roku. Od prvního nápadu se vedlo mnoho diskuzí se zákaznickou podporou, odborníky z ISOVER i řemeslníky, na které se zákazníci obraceli. Několik natáčecích dní, najatí herci a velká produkce zajistili, že detektivní seriál Isolační inspektoři ISOVER zhlédlo dohromady více než 108 000 diváků.

Obsah navíc žije i dnes a předpokládá se, že jeho trvanlivost bude dlouhá. První díl byl publikován v květnu roku 2019. A čísla hovoří jasně: kampaň byla úspěšná. Průměrný divák zhlédl 3,5 dílu, míra udržitelnosti pozornosti dosáhla k 64 % a lidí, kteří strávili na webu isover.cz více než 5 minut, přibylo 33 %.

Žiju psaním, není tedy divu, že v Taste Digistory zastávám funkci copywritera. Na mé práci mě baví, že mě neustále rozvíjí. S každým článkem se dozvídám něco nového. Jednou o výměně kotle od Viessmanna, jindy se dostávám na kloub opalovacím krémům s Alphega lékárnou. Po práci ráda zajdu do galerie, kde obdivuji především moderní umění.

« Zpět na odborné články

Související články

Komentáře k článku

Napsat komentář

Dejte vědět ostatním, co na článek říkáte. Nebo máte otázky? Sem s nimi! Vaši e-mailovou adresu nikomu nedáme, nebojte.

Odeslat komentář