Magazín ze světa digitálního marketingu
Pozadí vlevo Pozadí vpravo

LinkedIn události jsou konečně zde!

Konečně, haleluja, chvalte pána…a podobně. Stala se totiž velká věc, LinkedIn konečně zavedl možnost vytvářet události, jako je tomu třeba na Facebooku. Uživatelé tak získají možnost vytvářet a spravovat události pro svoje konference, workshopy a networkingy a jiné akce. A nebudeme si nic nalhávat, propagace odborných akcí bude díky tomu mnohem jednodušší.

To, že se na vývoji této funkce pracuje, bylo zveřejněno už v listopadu minulého roku. Vývoj ale provázely určité problémy, a tak jsme se finálního vydání dočkali až nyní. Jak sám LinkedIn píše: „Jedním z nejdůležitějších aspektů budování profesionálních vztahů pro naše členy je možnost setkat se tváří v tvář.

Vytvořit si vlastní událost bude podle LinkedInu velmi jednoduché: „Musíte uvést popis, datum a čas, místo konání a poté pozvat své propojení pomocí filtrů, jako jsou lokalita, společnost, oblast, ve které působí, a škola. Doporučujeme také sdílet událost jako příspěvek, abyste využili sílu organického dosahu pro oslovení relevantních účastníků. Na stránce události můžete snadno sledovat účastníky a pozvané, zveřejňovat aktualizace a komunikovat s ostatními účastníky.“

Vytvoření události

Události budou fungovat podobně jako na Facebooku. Aby účastníci byli stále v obraze, LinkedIn jim bude zasílat notifikace ohledně času konání, změn a zveřejněných novinek.  Navíc účastníci budou moci zasílat pozvánky svým propojením. Pokud bude ale událost označena jako soukromá, musí organizátor poskytnout účastníkům oprávnění. Jakmile pozvánku na akci přijmete, budete mít přístup k seznamu všech členů LinkedIn, kteří se s vámi budou účastnit. LinkedIn říká, že je to skvělé místo pro zahájení interakce s ostatními účastníky: „Můžete se s účastníky propojit před tím, než se setkáte na události.“

Funkce událostí není zatím dostupná pro všechny uživatele, ale v následujících dnech by měla být zpřístupněná všem.

Sdílejte článek

Související články