Konečně, haleluja, chvalte pána…a podobně. Stala se totiž velká věc, LinkedIn konečně zavedl možnost vytvářet události, jako je tomu třeba na Facebooku. Uživatelé tak získají možnost vytvářet a spravovat události pro svoje konference, workshopy a networkingy a jiné akce. A nebudeme si nic nalhávat, propagace odborných akcí bude díky tomu mnohem jednodušší.
To, že se na vývoji této funkce pracuje, bylo zveřejněno už v listopadu minulého roku. Vývoj ale provázely určité problémy, a tak jsme se finálního vydání dočkali až nyní. Jak sám LinkedIn píše: „Jedním z nejdůležitějších aspektů budování profesionálních vztahů pro naše členy je možnost setkat se tváří v tvář.“
Vytvořit si vlastní událost bude podle LinkedInu velmi jednoduché: „Musíte uvést popis, datum a čas, místo konání a poté pozvat své propojení pomocí filtrů, jako jsou lokalita, společnost, oblast, ve které působí, a škola. Doporučujeme také sdílet událost jako příspěvek, abyste využili sílu organického dosahu pro oslovení relevantních účastníků. Na stránce události můžete snadno sledovat účastníky a pozvané, zveřejňovat aktualizace a komunikovat s ostatními účastníky.“
Události budou fungovat podobně jako na Facebooku. Aby účastníci byli stále v obraze, LinkedIn jim bude zasílat notifikace ohledně času konání, změn a zveřejněných novinek. Navíc účastníci budou moci zasílat pozvánky svým propojením. Pokud bude ale událost označena jako soukromá, musí organizátor poskytnout účastníkům oprávnění. Jakmile pozvánku na akci přijmete, budete mít přístup k seznamu všech členů LinkedIn, kteří se s vámi budou účastnit. LinkedIn říká, že je to skvělé místo pro zahájení interakce s ostatními účastníky: „Můžete se s účastníky propojit před tím, než se setkáte na události.“
Funkce událostí není zatím dostupná pro všechny uživatele, ale v následujících dnech by měla být zpřístupněná všem.