Magazín ze světa digitálního marketingu
Pozadí vlevo Pozadí vpravo

GLAMI zavádí nový povinný parametr

Inzerujete na GLAMI nebo zde inzerovat plánujete? Pak nastražte uši, protože od 1. srpna 2019 GLAMI zavádí nový parametr, který bude povinné u produktů zasílat. Tímto novým parametrem je Materiál, ve kterém by měl být uvedený nejen typ použitého materiálu, ale i jeho procentuální zastoupení:

Jednoduché uvádění materiálu

V případě, že se produkt skládá z více částí, je povinné uvádět materiál včetně zastoupení pro každou z nich:

Materiál uváděný pro jednotlivé části produktu

Změna se týká všech kategorií Fashion, tedy oblečení, obuvi a doplňků. Produktů z kategorie kosmetiky se změna zatím nedotkne. GLAMI novinku zavádí na základě výsledků svého výzkumu mezi zákazníky Fashion (Re)search, ze kterého materiálové složení vzešlo jako důležitý faktor při výběru zboží. Parametr je povinný pro všechny země, kde GLAMI působí, vyjma Německa a Francie. Uváděné hodnoty by měly být v místním jazyce.

Produkty, u kterých nebude informace o materiálu uvedena, nebudou zařazeny do katalogu GLAMI. Pokud počet produktů bez uvedeného materiálu překročí kritickou hranici, hrozí zablokování celého e-shopu na GLAMI.

Vůči koncovým zákazníkům se jedná o velmi vstřícný krok, který usnadní rozhodování a urychlí nákupní proces díky možnosti filtrace dle požadovaných vlastností. E-shopům a jejich markeťákům sice mohou zpočátku vyvstat nové vrásky na čele, ale je nutné uznat, že výhledově se jedná o výhodu, kterou e-shopy získají náskok oproti své konkurenci a ocení ji noví i stávající zákazníci.

V Tastu jsem součástí PA týmu a specializuji se hlavně na výkonnostní marketing, nejvíce pak zbožové srovnávače. Svůj volný čas trávím nejradši se svými čtyřnohými parťáky a horolezením.

« Zpět na odborné články

Související články

Komentáře k článku

Napsat komentář

Dejte vědět ostatním, co na článek říkáte. Nebo máte otázky? Sem s nimi! Vaši e-mailovou adresu nikomu nedáme, nebojte.

Odeslat komentář