V dnešním článku se budeme opět věnovat nejnovější kampani Performance Max. 🚀
Lámete si hlavu nad tím, jaké jsou nejefektivnější URL adresy v Performance Max a které adresy by se naopak vyplatilo vyloučit na úrovni kampaně?
Chcete zjistit, podle kterých metrik funguje nejlépe:
– Konverzní poměr
– Konverze
– Hodnota Konverze
– CTR%
– CPC
– Prokliky
– Zobrazení
A více méně jakákoliv další metrika?
Jak na to 👇
1.) Kliknete ve svém Google Ads účtu nahoře na → Reports (přehledy)
2.) Rozbalí se vám více možností, klikněte opět na → Reports (přehledy)
3.) Poté se dostanete do nového rozhraní reportu, kde kliknete na → Custom (vlastní)
4.) V rámci dropdown menu klikněte na možnost → Table (tabulka)
5.) Teprve nyní se dostáváme do rozhraní, kde si vytvoříme report na URL adresy, které se zobrazují v Performance Max.
a) Pojmenování reportu – pro lepší orientaci.
b) Období – za které se vám vytvoří přehled v reportu.
c) Row (řádek) – zde můžeme zadávat typy metrik (např. kampaně, reklamní sestavy, URL adresy atd.).
d) Column (sloupec) – zde můžeme zadávat určité typy metrik (např. CPC, kliknutí, hodnota konverze atd.)
6.) Nyní začněte přidávat metriky, které vás můžou zajímat. Já jsem pracoval s následujícími:
Row (řádek)
– Campaign (kampaň)
– Landing page (vstupní stránka)
Column (sloupec)
– Clicks (kliknutí)
– Avg. CPC (prům. CPC)
– Conversion (konverze)
– Conv. value (hodnota konverze)
– Cost (cena)
7.) Potom kliknete na → Filtrs (filtry) → Add filter (filtry) → následně zvolte ze dvou možností:
- Campaign (kampaň) – konkrétní kampaň
- Campaign name (název sloupce kampaně) – podle obsahujících písmen vyhledat kampaň
8.) Zde vyberte Performance Max kampaň
9.) Na základě metrik zhodnoťte, zda jsou všechny URL adresy dostatečně efektivní a jestli by u některých nestálo za zvážení vyloučení ze samotné kampaně.
Toto byl návod, jak v systému Google Ads najít URL adresy, které jsou zobrazované v Performance max. 🙂