Magazín ze světa digitálního marketingu
Pozadí vlevo Pozadí vpravo

První PPC Date byl nejen o PPC

Po vzoru Social Date proběhl v úterý 12. 8. 2019 už i první PPC Date. Řečníky jsme pozvali z in-house teamu Plzeňského Prazdroje, CZC a Martinusu. A tento line-up nalákal přes více než 60 účastníků. Měli si všichni kam sednout? Nakonec jsme do dlouhodobě prázdného domu na Žižkově v Prostor39 přidali pár židlí.

PPC Date v prostor39

Večerem provázel Honza Tichý a po jeho úvodním slově se do přednášky pustil Michal Dúbravský, digital manager z Plzeňského Prazdroje. Přestože Michal nemluvil skoro vůbec o PPC reklamě, jeho přednáška na téma 10 věcí, které ho štvou na digitálu byla skvělá. Michal přesně trefil to, co řešíme všichni. A navíc to podal vtipnou formou. Člověk by si myslel, že tím pádem všichni svoji práci v digitálu nenávidí, ale i tady se (doufám) s Michalem většina shodla, že přesto všechno naši práci milujeme.

Druhým řečníkem byla Petra Nováková z CZC. Petra si prošla agenturami i interními teamy a proto jsem ji požádala, zda by mohla předat své zkušenosti o strukturách účtů. Na detaily se můžete podívat do Petry prezentace na webu události ppcdate.cz. Co mě však opravdu zaujalo, je fakt, že PPC kampaně v CZC do nedávna dělala Petra úplně sama. Člověka to pak nutí zamyslet se, jak moc efektivní, nebo zautomatizované kampaně v CZC mají.

Třetím pozvaným byl Tomáš Komárek z Martinusu. Tomáš působí sice hodně mladě, nicméně z jeho přednášky bylo jasné, že ve vodách PPC už plave nějaký ten pátek. Tomáš experimentoval s shopping kampaněmi a informačně nás vůbec nešetřil. Jeho prezentaci si také můžete projít na webu.

Kromě přednášek jsme stihli i soutěž „kahoot“ o vstup na PPC Restart, který se uskuteční 3. 10. 2019 a také jednu lehčí hru na seznámení účastníků mezi sebou. Ta nakonec nebyla potřeba. U jídla a pití se všichni dobře bavili a některé diskuze se protáhly až do pozdějších nočních hodin.

Fotky z prvního PPC Date si můžete prohlédnout ve fotogalerii.

Mockrát tedy děkujeme přednášejícím i všem, kteří přišli, a na podzim se budeme těšit na druhý PPC Date, který bude, doufejme, stejně vydařený.

V Taste Sun jsem začínala v roce 2017. Zkusila sem si práci ve většině systémů a na různých klientech, ale postupně jsem se začala specializovat na e-commerce, a to hlavně v Google Ads, Sklik a cenových srovnávačích. Kromě toho řeším rozvoj oddělení a spolupráci PPC s ostatními odděleními napříč Tastem. Ráda poznávám nová místa a hlavu si dokáži vyčistit hlavně při cvičení.

« Zpět na odborné články

Související články

Komentáře k článku

Napsat komentář

Dejte vědět ostatním, co na článek říkáte. Nebo máte otázky? Sem s nimi! Vaši e-mailovou adresu nikomu nedáme, nebojte.

Odeslat komentář