Zajímá vás, jak získat větší engagement na Instagramu pomocí Reels? A jaký typ obsahu funguje nejlépe?
V tomto článku najdete pár základních tipů, jak na to.
Na rozdíl od příběhů, což jsou dočasná videa, které budou k vidění pouze 24 hodin, (pokud je neuložíte do Highlights) a IGTV, což jsou dlouhá videa, která lze importovat poté, co jste je vytvořili v externím video editoru, jsou Reels krátká videa, která jsou trvale uložena na vašem profilu ve speciální záložce.
Instagram Reels je ideálním místem pro sdílení zábavných či zákulisních pohledů na vás a vaši značku.
Na co dát pozor?
# 1: Vytvořte svůj obsah pomocí nástrojů v aplikaci Instagram
Prostředí pro tvorbu Reels obsahuje editační nástroje, hudbu a vizuální efekty, které můžete přidat, aby vaše videa opravdu vynikla. Jak tomu u Instagramu bývá, jakmile vydá novou funkci, opravdu chce, abyste ji zařadili do vašeho profilu. Za odměnu zvýší vaši expozici, pokud ji užíváte často. Vzhledem k tomu, že Reels jsou pořád ještě celkem novinka, neváhejte a pusťte se do toho!
Chcete-li tedy maximalizovat svůj dosah, zkuste nahrávat, upravovat a přidávat efekty pro Reels přímo v aplikaci, místo toho, že nahrajete video, které jste zaznamenali jinde.
Instagram uvedl, že Reels s vodoznakem jiné aplikace (rozumějte videa přesdílená hlavně z TikToku), budou mít větší problém dostat se na Explore page. Takže video buď nahrajte přímo do aplikace Instagram nebo aspoň použijte program, který na nich nezanechá vodoznak.
# 2: Okamžitě zaujměte diváky
Stejně jako u videoobsahu na jiných kanálech je stěžejních prvních několik sekund. Je důležité začít něčím, co zaujme diváky a přiměje je, aby se dívali dále. Může to být blikající efekt nebo text. Mohou to být vaše slova. Prostě to nejzajímavější dejte raději na začátek než na konec.
# 3: Používejte kreativní úpravy a přechody
Možná si myslíte, že 15 sekund (nejkratší maximální délka Reels, další možnost je 30 s a 60 s) je dostatečně krátká doba na to, aby lidé udrželi pozornost. Mnohým se však nechce investovat ani těch 15 sekund, zvlášť, když je video nudné. Chcete-li divákovu pozornost udržet déle, přidejte několik zajímavých úprav a kreativních přechodů.
Úpravy mohou být jednoduché jako např. zastavení a následné spuštění záznamu, čímž vytvoříte řez. Řez můžete použít k přemístění fotoaparátu, záznamu pod jiným úhlem nebo přiblížení sebe či objektu.
Co tedy dát do Reels?