Ve světě marketingu se neustále něco děje a stíhat všechny novinky může dát pořádně zabrat. Proto jsme si pro vás připravili výběr toho nejzajímavějšího, co se za poslední měsíc v marketingu událo.
Jak stanovit správný budget, jak proběhlo letošní EffWorks a proč je ROAS nebezpečnou metrikou? To vše a mnoho dalších zajímavostí si poslechněte v dalším marketingovém podcastu.
A abyste si nemuseli všechno googlit, sepsali jsme pro vás novinky i do přehledného seznamu:
- Článek – Ritsonův recept na správný budget.
- Článek – Ritson na jeho oblíbené téma bothism.
- Článek – shrnutí EffWorks 2022 společně se čtyřmi reporty zdarma.
- Článek – Les Binet varuje před „nesmyslným“ využíváním slev v době hrozící recese.
- Článek – Tom Roach na téma nebezpečí ROASu.
- Článek – Adidas ukončil spolupráci s Kanye Westem z důvodu antisemitických narážek.
- Článek – Contagious – rozhovor s globálním ředitelem pro strategii a parterem společnosti GUT Fernandem Ribeirem na téma vzdělání.
- Článek – Contagious – výzkum na téma šíře sortimentu.
- Článek – Contagious – studie Journal of Advertising, která zkoumala vliv funkčních, emocionální a metaforických reklam.
- Podcast – On Strategy Showcase s Markem Ritsonem na téma definování cílů v rámci marketingu.
- Podcast – dva podcasty od BrandHunters – první na téma Brand Safety s Petrou Jankovičovou a druhý na téma značky a kreativy s Josefem Havelkou.
Nestihli jste shrnutí marketingových novinek za minulý měsíc? Nevadí. Poslechněte si novinky ze světa PPC a marketingu teď.