Vstupte do světa marketingových novinek! V podcastu vám přinášíme pravidelný přehled toho nezajímavějšího, co se v marketingu děje. Sledujeme pro vás nejnovější trendy, nástroje, kampaně i odborné rady a tipy.
Chcete vědět, jaké novinky nám přinesl poslední měsíc? Nebo se zajímáte o nové marketingové strategie, které vám pomohou získat výhodu před konkurencí? Pak jste tu správně! 😉
Zůstaňte v obraze a využijte nejnovější trendy a nástroje pro svou práci. David Janoušek a Anna Mejsnarová přinášejí pravidelný update z marketingového světa. Servírujeme nejzajímavější novinky. Dnes na téma: Značka by měla dělat VÍC než jen generovat zisk! 💼
Servírujeme nejzajímavější novinky
Abyste si nemuseli všechno googlit, 🔍 sepsali jsme pro vás novinky z podcastu do přehledného seznamu:
- Článek – Mark Ritson na téma: Proč americký marketing upadá.
- Podcast – Mark Ritson zde rozebírá stejné téma.
- Článek – Grace Kite na téma: Vyplatí se stále TV?
- Článek – Značkový zpravodaj od Pavel Cahlík.
- Článek – Jak dlouhá je časová prodleva mezi marketingovou iniciativou a dopady na tržby v B2B
- Článek – Helen Edwards na téma: Vnímáme naše zákazníky jako lidi nebo pouze jako cílovku?
- Článek – Orlando Wood na téma implikací rozdělení mozku na pozornost a kreativitu.
Články na téma poslání značky
- Článek– Mark Ritson na téma poslání značky.
- Článek– Mark Ritson na téma: Jak mohou špatné dotazníky zkreslit vnímání poslání značky.
- Článek – Helen Edwards na téma: Marketéři musí dokázat, že udržitelnost není pouze oxymoron.
- Podcast – BrandHunters na téma poslání značky.
- Článek – Harvard Business Review na téma poslání značky.
- Výzkum – Zákaznický výzkum popsaný v článku od Ritsona.
- Článek – Proč Unilever postupně opouští konce poslání pro všechny značky.
- Článek – Článek od The Drum na téma Unilever a poslání značky.
- Článek – Deset CSR cílů Slavie pro další sezónu. 😉
- Článek – Základní rozdíly ESG a CSR.
A nezapomeňte, že chceme slyšet vás, marketingové a obchodní profesionály ve světě B2B! Pomozte nám odhalit klíčové trendy a nástroje, které formují B2B marketing. Pomozte nám s vyplněním B2B dotazníku. 🙏 Odměna vás nemine. 😉