Magazín ze světa digitálního marketingu
Pozadí vlevo Pozadí vpravo

Nálož marketingových novinek #srpen23

Anna Mejsnarová
Anna Mejsnarová
22. 8. 2023

Vstupte do světa marketingových novinek! V podcastu vám přinášíme pravidelný přehled toho nezajímavějšího, co se momentálně v marketingu děje. Sledujeme pro vás nejnovější trendy, nástroje, kampaně i odborné rady a tipy.

Chcete vědět, jaké novinky nám přinesl poslední měsíc? Nebo se zajímáte o nové marketingové strategie, které vám pomohou získat výhodu před konkurencí? Pak jste tu správně! 😉

Zůstaňte v obraze a využijte nejnovější trendy a nástroje pro svou práci. Pohodlně se usaďte, připravte si ledový drink a připojte se k nám na pravidelný update z marketingového světa. Servírujeme nejzajímavější novinky. Dnes také na téma kreativy! 🎨

Servírujeme nejzajímavější novinky

Abyste si nemuseli všechno googlit, sepsali jsme pro vás novinky z podcastu do přehledného seznamu:

  • Článek – Marketing Week – Helen Edwards na téma třech dobrých věcí, které spolu netvoří dobrý výsledek.
  • Článek – Marketing Week – Mark Ritson diskutuje o rebrandingu Twitteru.
  • Článek – Marketing Week – Ani Barbie nezachrání propad investic do marketingu.
  • Článek – Marketing Week – Tom Roach na téma budování brandu v digitálu.
  • Video – Marketing Week – Mark Ritson na téma obrany Differenciace.
  • Článek – Reakce od Byrona Sharpa na Marka Ritsona.
  • Článek – Contagious – Článek na téma vývoje Barbie.
  • Článek – Marketing Week – Poměr nákupů ve slevách se zvyšuje.
  • Článek – Článek ta téma Barbenheimer.
  • Článek – Contagious – To nejlepší ze Strategist’s Digest za rok 2023.

Máme pro vás i kreativní nálož

  • Článek – Marketing Week – Mark Ritson na téma důležitosti kreativy.
  • Článek – Marketing Week – Mark Ritson na téma nedůvěry v hodnocení markeťáků, pokud jde o kreativu.
  • Článek – Marketing Week – Tom Roach na téma pozornosti ve spojení s kreativou.
  • Článek –  System 1 – Lemon: Kniha o vlivu kreativy na efektivnost reklamy a úpadku kreativního způsobu propagace.
  • Článek – System 1 – Coke Truck Index.
  • Článek – IPA – Briefing Best practice.
  • Článek – IPA – The 3rd Age of Effectiveness.
  • Článek – System 1 – The Triple Opportunity of Attention.
  • Článek – Marketing Week – Mark Ritson na téma množství zpráv v rámci kreativy.
  • Článek – Square holes – Jak může kreativita přispět k účinnosti vaší reklamy.
  • Článek – Kantar – Jak kreativní kvalita zvyšuje zisk.
  • Kniha – The Ehrenberg-Bass Institute – Building Distinctive Brand Assets.
  • Podcast – On Strategy Showcase – Byron Sharp překvapil svým náhledem na důležitost kreativy v podcastu On Strategy Showcase.

Baví vás podcast a chcete víc? 😉 Poslechněte si novinky ze světa PPC a SEO právě teď. Nebo si poslechněte předchozí marketingové díly. 🎧

Máte pro nás zpětnou vazbu? Nebo téma, o kterém byste chtěli slyšet víc? Napište nám na e-mail redakce@digichef.cz. Těšíme se!

Sdílejte článek

Související články