Říjen je skoro za námi a opět byl plný zajímavých novinek v oblasti SEO. David Bureš a Lukáš Lipovský z agentury Taste ve svém novinkovém SEO podcastu shrnuli ty nejdůležitější, které by neměli uniknout nikomu, kdo se zabývá optimalizací webů.
Kluci se vrací k dřívější novince, že Google Search Console radí s optimalizací obsahu a technických záležitostí. Nově je tato experimentální funkce dostupná i pro vybrané české weby. Také připomínají, že nástroj Ahrefs v posledních měsících neustále zlepšuje své funkce. Nově je u vybraných přehledů možné používat regex výrazy, bohužel však ne u všech, jak si Luko posteskl. Své služby vylepšuje také Google, a to hlavně v oblasti AI. Nově jeho AI poradí s nákupem zboží.
Na závěr pak David s Lukem připomenou, komu všemu může sloužit analýza klíčových slov. A představí novou interaktivní Analýzu klíčových slov 2.0 v Looker Studio, nově nabízenou agenturou Taste.
Podcast Nálož SEO novinek poslouchejte na oblíbených platformách Spotify a Apple Podcasts.
Říjnové novinky k přečtení
- Interaktivní Analýza klíčových slov 2.0 v Looker Studio
- V Ahrefs je nově možné využít regulární výrazy
- Google Search Console nově poradí s optimalizací
- Google používá získaná uživatelská data z Chrome pro indexaci
- Google nově zobrazuje reklamy v AI Overview
- AI asistent v Google Shopping
- Microsoft oživí provoz zavřené jaderné elektrárny, kvůli AI
- Postup tvorby analýzy klíčových slov (návod od Marketing Mineru)