Magazín ze světa digitálního marketingu
Pozadí vlevo Pozadí vpravo

„Náš auditní checklist by měl ušetřit práci specialistům a zároveň edukovat,“ říká Jan Svoboda

Jan Svoboda
Jan Svoboda
11. 3. 2022

PPC specialisté v Tastu vytvořili publikaci, která by měla sloužit jako podklad ke kontrole a optimalizaci reklamních účtů, ale zároveň i jako edukační či vysvětlující materiál. Výstupem jsou totiž dva dokumenty: checklist bodů, podle kterého si každý může projít své kampaně napříč systémy a ověřit si, jestli využívá jejich úplný potenciál a e-book, který obsahuje tytéž body, ovšem doplněné o více než 30 stránek informací, proč je třeba dané věci řešit. Jak publikace vznikly, pro koho jsou určené, co všechno obsahují a v jakých situacích je můžete využít vám přiblíží její samotní autoři v následujícím rozhovoru.

 

Sdílejte článek

Související články