Magazín ze světa digitálního marketingu
Pozadí vlevo Pozadí vpravo

„Netroufl bych si říct, že stav českého digitálu je nějak katastrofický,“ říká v rozhovoru Filip Kahoun

„U lidí hrajte vždy jen o jednu věc. A to je pocit.“ Co bylo největší výzvou na vedení agentury, jak motivovat zaměstnance a co se stalo s „hájedničkou“ poté, co se stala součástí groupM. „V tu chvíli punkový styl agentury přestává být cool mód, ale je to spíš na překážku,“ říká Filip Kahoun.

Podívejte se na celý rozhovor a nezapomeňte odebírat náš YouTube kanál!

Už nějaký ten pátek jsem projekťákem v Tastu. Přestože se specializuji na digitální marketing, dělal jsem také volebního manažera občanské kandidátce Praha Sobě v pražských komunálních volbách. Staral jsem se o klienty jako HBO, Vitana, lékárny Alphega nebo Royal Canin. Rád vařím i jím, miluji kávu a svou ženu.

« Zpět na odborné články

Související články

Komentáře k článku

Napsat komentář

Dejte vědět ostatním, co na článek říkáte. Nebo máte otázky? Sem s nimi! Vaši e-mailovou adresu nikomu nedáme, nebojte.

Odeslat komentář