Magazín ze světa digitálního marketingu
Pozadí vlevo Pozadí vpravo

„Pod linkbuildingovou strategií se schovává hodně aktivit,“ říká Nikol Fialová, SEO specialista v Taste.

Richard Klačko
Richard Klačko
15. 9. 2022

Jak zní definice linkbuildingu? Budování zpětných odkazů neboli linkbuilding je jednou z nejvýznamnějších off-page metod optimalizace pro vyhledávače, jejímž cílem je propagace daného webu. I tak je ale tato disciplína v rámci Česka a Slovenska velmi podceňovaná. 

Linkbuilding ale není pouze jedna aktivita. „Schovává se pod ním mnoho aktivit od PR přes obchodní partnerství až po online reputation management,“ vysvětluje Nikol. Proto jsme se rozhodli zdarma sdílet zdarma naši linkbuildingovou strategii. Naším cílem je nejen podělit se o naše know-how a edukovat trh, ale chceme také rozvířit odbornou diskuzi ohledně strategie v linkbuildingu a plánování. Více se o publikaci a linkbuildingu můžete dozvědět v rozhovoru.

Nikol Fialová se věnuje online marketingu již od roku 2012. V agentuře Taste patří mezi zkušené SEO specialisty a je také pravou rukou team leadera Riška. Zaměřuje se především na linkbuilding a UX. Na práci ji baví vymýšlet zajímavý obsah pro klientské weby a následně sledovat, jak se jim pak daří ve výsledcích vyhledávání.

Sdílejte článek

Související články