Magazín ze světa digitálního marketingu
Pozadí vlevo Pozadí vpravo

Poznejte nákup v reálném čase! 3. díl seriálu o kanálech online marketingu

V rámci série, která se věnuje kanálům online marketingu, jste už mohli nahlédnout do zákulisí zbožových srovnávačů nebo pod pokličku reklamy ve vyhledávání. Třetí díl vám představí, jak funguje nákup v reálném čase. Pokud se zajímáte o online marketing, určitě jste narazili na spoustu zkratek – PPC, CENS, PLA, XML, CPC, CPM, CPA…A aby toho nebylo málo, dnes se seznámíte také s RTB (Real Time Bidding).

Z dlouhodobého hlediska není možné doručovat výkon, pokud nemáte dostatečné povědomí o značce. Ne každý zákazník si chce koupit váš produkt, a pokud cílíte svou inzerci pouze na lidi, kteří chtějí zrovna teď nakupovat, ochuzujete se o zákazníky, jež se nacházejí v jiné fázi nákupní cyklu.

RTB se na první pohled může zdát jako obdoba bannerové reklamy, kterou vídáte při brouzdání na internetu. Od bannerů se ale v mnohém liší. Chtěli byste vědět, o jaké rozdíly jde? Zajímá vás, co RTB vlastně je, co umí, k čemu je dobré a jak se ním dá pracovat?  To vám ve videu skvěle popíše RTB specialistka Marie Kaisrová.

Tak si udělejte pohodlí a jdeme na to!

 

Do Taste Sun jsem přišel začátkem roku 2019. Specializuji se na výkonnostní reklamu v systémech G-Ads a Sklik. Baví mě dosahovat klientských očekávání a stále hledat nové cesty pro zvýšení stanovených cílů. Ve volném čase se nejčastěji věnuji sportu.

« Zpět na odborné články

Související články

Komentáře k článku

Napsat komentář

Dejte vědět ostatním, co na článek říkáte. Nebo máte otázky? Sem s nimi! Vaši e-mailovou adresu nikomu nedáme, nebojte.

Odeslat komentář