V rámci série, která se věnuje kanálům online marketingu, jste už mohli nahlédnout do zákulisí zbožových srovnávačů nebo pod pokličku reklamy ve vyhledávání. Třetí díl vám představí, jak funguje nákup v reálném čase. Pokud se zajímáte o online marketing, určitě jste narazili na spoustu zkratek – PPC, CENS, PLA, XML, CPC, CPM, CPA…A aby toho nebylo málo, dnes se seznámíte také s RTB (Real Time Bidding).
Z dlouhodobého hlediska není možné doručovat výkon, pokud nemáte dostatečné povědomí o značce. Ne každý zákazník si chce koupit váš produkt, a pokud cílíte svou inzerci pouze na lidi, kteří chtějí zrovna teď nakupovat, ochuzujete se o zákazníky, jež se nacházejí v jiné fázi nákupní cyklu.
RTB se na první pohled může zdát jako obdoba bannerové reklamy, kterou vídáte při brouzdání na internetu. Od bannerů se ale v mnohém liší. Chtěli byste vědět, o jaké rozdíly jde? Zajímá vás, co RTB vlastně je, co umí, k čemu je dobré a jak se ním dá pracovat? To vám ve videu skvěle popíše RTB specialistka Marie Kaisrová.
Tak si udělejte pohodlí a jdeme na to!