Magazín ze světa digitálního marketingu
Pozadí vlevo Pozadí vpravo

„Projektový manažer nemůže být jen přeposílač e-mailů,” říkají Gabriela Fialová a Zbyněk Římal, PM z agentury Taste.

Gabriela Fialová
Gabriela Fialová
30. 11. 2022
Zbyněk Římal
Zbyněk Římal
30. 11. 2022

Co očekávají manažeři od svých marketingových agentur a jak se to mění v čase? Přesně na tyto otázky hledali odpovědi projekťáci z agentury Taste. A šli pro ně rovnou k těm nejpovolanějším – vyzpovídali celkem 20 marketingových ředitelů velkých značek. 

Vznikl z toho rozvojový projekt, ve kterém se dozvíte nejen to, co klienti očekávají od agentur, ale také například co hodnotí negativně na spolupráci s agenturami nebo co vyžadují od projektových manažerů. Více si poslechněte v rozhovoru s projekťáky z agentury Taste Gabrielou Fialovou a Zbyňkem Římalem.

Zbyněk Římal se marketingu věnuje už od roku 2013. Prošel si několika pozicemi od zaměření na vývoj webových aplikací a SEO až po specialistu výkonnostního marketingu. Nejvíce ho to ale táhlo k projektovému řízení, kterému se aktuálně věnuje v agentuře Taste.

Gabriela Fialová se po třech letech v influencer marketingu rozhodla přesedlat na pozici projektového manažera. V agentuře Taste je zatím krátce, ale rozhodně jí nechybí nadšení a chuť se učit.

Sdílejte článek

Související články