Real-time marketing je ošemetná disciplína. Rychlou reakcí na aktuální události si může značka budovat lepší vztah se zákazníkem, ale také si trhnout pořádnou ostudu, pokud není reakce dostatečně rychlá a dobrá. Proč se tedy do tohoto rizika pouštět? „Pro zákazníky je důležité, aby byla značka aktuální a autentická. Spotřebitelé totiž vyhledávají a mají mnohem raději brandy, které umí vyjádřit své hodnoty,” vysvětluje Klára.
Toto téma ji zaujalo natolik, že si ho zvolila jako předmět své case study: Jak dělají reakční marketing velké značky? V ní rozebírá, proč je dobré dělat reakční marketing a jak nastavit strategii komunikace brandu. Vše navíc popisuje na kampaních českých i světových značek. Které značky umí s real-time marketingem zazářit? Kde je rozdíl mezi brandem, co využívá situace pro svůj prospěch, a tím, který opravdu pomáhá? Více se o publikaci a reakčním marketingu můžete dozvědět v našem rozhovoru.
Klára Lošková působí v Taste jako specialista na sociální sítě. Co původně začalo jako osobní koníček, přerostlo v práci, která ji baví. Klára se snaží být neustále kreativní a nacházet nové způsoby, jak zaujmout i ty nejznuděnější uživatele sociálních sítí.