Magazín ze světa digitálního marketingu
Pozadí vlevo Pozadí vpravo

„Společnost je online akcemi přehlcená,” říká Kája Kováčová, Head of Events v CzechCrunch.

Zajímá vás zákulisí pořádání eventů? Nás také. Do dalšího dílu našeho podcastu jsme si proto pozvali evenťačky Káju Kováčovou z CzechCrunch a Andreu Vyhnalovou z Taste.

Jak Kája, tak Andrea za sebou mají organizaci větších i menších akcí. Chcete vědět, jak poskládat kvalitní event? Jsou důležitější řečníci nebo networking? Jaký největší fuck-up zažily a jaké akce plánují v blízké době? To vše a mnohem více se dozvíte v rozhovoru.

CzechCrunch pravidelně pořádá online i offline akce, které nabízí možnost neformálně si poslechnout názory zajímavých osobností z české byznysové, startupové, vzdělávací a technologické scény. 

Taste pravidelně pořádá oborové konference – Restarty a Daty. Daty jsou komunitní setkání, na kterých se potkávají specialisté z oboru marketingu a sdílejí své know-how. Restarty jsou velké oborové konference pro zhruba 350 lidí, které jsou zaměřené na jedno téma z oblasti marketingu.

Na jaké akce se můžete v nejbližší době těšit?

Taste

Data Restart 2022 – 3. 11.

Brand Restart 2023 – 16. 2.

CzechCrunch

Jak zvládnout logistiku a expanzi do zahraničí – 1. 11. 

Money Maker – 29. 11.

Sdílejte článek

Související články